Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: bilder
Läst 2306 ggr
Jenahbella
0

bilder på min nyaste :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

mina blommor ^^ gjorda den 4/7 :)

Jenahbella
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

igen :)

Liss
0

Fortfarande snygg!;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jenahbella
0

tack lisette! :)

[Mova]
0

häftig! :D

Satmaran
0

Så nu är den läkt och fin!

Det blev ju jättecoolt, snyggt!!!!

Jenahbella
0

#5 japp :D kände mig nästan lite besviken där i början men den har växt i mina ögon medans den läkt :D nu e jag supernöjd :D

Phasio444
0

snyggt !!!!! :)

Liss
0

#6 var du besviken?

Jenahbella
0

#8 ja och nej :P de blev ju inte riktigt så som jag hade tänkt mig från början när jag gick in dit, (och jag blir besviken typ 200ggr om dan vanligtvis för att jag alltid förväntar mig massa saker ^^) men nu tycker jag att de e skitsnyggt :) jag tyckte aldrig att de va fult :) haha flummig jag e förstår du hur jag menar? ^^

Liss
0

#9 haha joo jag förstår precis! du har schizofreni;) haha neeh .. men jag fattar. Så kan jag med bli ibland. Och tatueringar vill man gärna ska bli helt perfekta, den ska ju ändå sitta där!:)

Jenahbella
0

#10 bingo! jag i ett nötskal :P haha! nee men jag velar me allt jämt -.- blir så trött på mig själv ^^

Liss
0

#11 Du får sluta ha så höga förväntningar då. Andas och räkna till 10;)

Satmaran
0

Förstår att du var lite förvirrad. Några dagar innan, var det ju tänkt att du skulle ha en text, inte en körsbärsgren !!!?

Det tar ett litet tag innan den liksom smälter ihop med ens jag, men efter ett tag så lägger man inte ens märke till den om ingen kommenterar den ;)

Jag är nu nöjd med mina blommor också, men nu har jag ju lite hastigt fått tillökning i familjen, så fler blommor måste fixas =))  Salsa får väl samma blomma som sin mor och mormor, men Salami som inte kommer från samma familj tänkte jag ska ha en svagt lila ton i stället.

Jenahbella
0

#12 ja men de e ju lättare sagt än gjort ^^

#13 jo jag skulle ha körsbärsgrenen fast med text i, fast de sa han ju första gången ja va där att de nog inte skulle bli så som jag ville ha :) så texten får placeras på armen eller på sidan av kroppen nånstans istället :)
jaa du kände väl lite si sådär du me va efteråt? :/
sen ser man ju inte de riktiga resultatet innan den e läkt :)
mina blommor e ju rosa nu, först va de ju mer röda och de tyckte ja inte om ^^
men de e ju något som blir en del av en själv, jag kommer nog aldrig ångra mina tatueringar :) hoppas ja :P

åh jag vill ha en salami! :P
när blir de salamivalpar? (A)

Liss
0

Jo visst tar de ju ett tag tills de smälter in.. iof gick de väldigt fort för mig med tex fjärilarna. Efter ett tag tänker man inte ens på att de är där.. den på ryggen och skuldran kan jag glömma bort ibland t om. De blir en del av ens kropp .. :)

Satmaran
0

#14 Hi hi! Klart att du vill ha en Salami med sexiga knätofsar =))

Kan just undras om han hinner med att bli könsmogen tills flickorna går igång??? Det är ju lite tveksamt förståss, men det ska bli minisalamisar efter honom i alla fall, det lovar jag ;)

Jenahbella
0

#15 precis nu har de gått ett tag och ibland bli ja nästan förvånad när jag ser den i en spegel "just de ja, den e ju där" :P

#16 åh hur går de med honom? :)

Liss
0

#17 hehe jaa precis:P "nemen, har jag en tatuering.. där ser man";)

Jenahbella
0

#18 haha :D precis så ^^ minnet e bra men kort!! :D

Stj3rnfallet
0

Jättesnygg tatuering! Tog den lång tid att göra?

Jenahbella
0

tack :)
4 timmar tog de :)

[TotemoOmoshiroi]
0

Omg.. Jag fick precis världens ide till hur jag vill att min tattuering ska se ut nu när jag såg din översta bild!
Har klurat länge på hur jag vill få till den, och nu vet jag.

Oroa dig inte, ska inte stjäla ditt mönster. Men jag fick insperation av den! Tackar! Skrattande

Jenahbella
0

#22 haha! :P okej varsegod :P kul att man kan va till hjälp ^^

danino
0

jätte fin!

JossanH
0

Men ritade inte tattueraren upp den innan så du fick se den??
… Skulle inte jag vara helt nöjd då skulle jag aldrig göra den.. Tänk attmärka sig för livet med något man inte känner starkt för från början.. Nä, det skulle inte jag våga… Är nu själv livrädd för att min tattuerare inte ska kunna rita upp den så som jag tänkt det när jag ska gadda mig om en månad.. Sånt kna jag få lite ångest över. Men å andra sidan. Hon får försöka tills det blir som jag vill! :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Jenahbella
0

nee han ritade direkt på ryggen, vi hade pratat mycket innan och jag hade med mig många bilder.. jag litade helt enkelt på att han skulle få de snyggt, oftast vet dom ju vad som blir snyggt å inte, jag hade lite andra ideér innan med text å så men han sa att han inte tyckte de skulle se bra ut. och jag förstår nu att de inte hade blivit bra..
jag e hur nöjd som helst me min tatuering och jag e glad över att han byggde ut lite osv. att han gjorde de han tyckte blev bäst.
de flesta vet förhoppningsvis va de håller på med.
sen va ju min tatuering en känsla i hjärtat och inte en bild i huvudet.
hade kunnat gjort en häst me en purjolök om nu de hade fått mig att känna de ja känner när jag ser min tatuering ;) hihi

Satmaran
0

Love you Fnuha!!!

Nu är jag fullifuller, hi hi!!

Kör som du vill och som du tycker bäst.

Tänk bara att tänk och tänk lite till.

Låt det ta tid och vik inte undan.

Det är du, bara du och ingen annan som ska leva med

det livet ut. 

Stå på dig!!!!

Dina idéer blir ju bara dina …..

om

du förverkligar dem…….

Nu är inget läge att kompromissa.

JossanH
0

#26 Ja, men huvudsaken är ju att du är nöjd! När jag tattuerade ryggen hade jag med mig ett motiv som jag ville ha så mycket ändringar gjort på att han började om från början istället.. :)
Gjorde en skiss, satte den på plats och jag godkände tattueringen (såg asbra ut) och sedan tattuerade han den. Har man bara sett den innan och gett klartecken så, så du fick se den när han hade målat upp antar jag?? Då kan man ju inte klaga på motivet efter.. :)
Bara man känner sig nöjd- det är det viktigaste! Vem som tycker annorlunda spelar ingen roll. Det är ens egen tattuering, ingen annans.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Jenahbella
0

#27 haha så söt du e gumman ;) tokstolla! :D ja va visst lite fullerifuller igår ja me ;)

#28 jaa jag fick ju se den när han ritat upp den på ryggen och ett par ggr under tiden han gjorde den, så de va ju inte en överaskning när den va klar lixom :)
precis det är ju en själv som ska bli nöjd och förhoppningsvis ha den där livet ut :)