Pierca naveln! :-)
Nu har jag bokat tid för navelpiercing! 
Är det något särskilt jag ska tänka på innan?
Hur ser läkstaven ut? Är det någon som har bild på en läkstav? Eller bild på sin navel piercad :-)Visst, det kanske varierar från piercare till piercare, men så jag vet på ett ungefär 
Tycker ni det är snyggt med mulliga/kurviga tjejer som har piercad navel?
Ofta får man välja en piercing med en sten i. Den ser inte så annorlunda ut som en vanlig stav mer än att den kanske är lite längre ifall den svullnar. Jag tog min för 8 år sedan så har tyvärr inga kort på den på datorn.. Tycker min mage slappat till sig sedan jag tog den hehe
Magar är så olika. Tycker det kan se bra ut med piercing i naveln även att man inte har en platt mage. Ofta hänger det på smycket. Jag är inget fan utav pråliga saker så jag har bara i en vanlig böjd barbell utan större kula i själva naveln.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Som JossanH skriver så ser den ut som en vanlig böjd stav, lite längre kanske =)
Det är så olika med vad som passar olika kroppsformer. Det går ju som nämnt att anpassa smycket efter tycke, behov och kroppsform om man vill det, men jag tycker att det som avgör om en person passar i en piercing är hur denne bär upp den. Svårt att förklara, men jag kan inte böttre än så ;) Det blir nog jättebra ska du se, och i allra värsta fall om du inte tycker den passar så går den ju att ta bort.
Paulina

Tycker att plattmagade passar bäst i piercad navel, men om man vill ha det trots att man är mullig ska man givetvis pierca sig där! Det är ju du själv som ska ha den och ingen annan än du själv behöver tycka att det är snyggt! Så tycker iaf jag