Idéhjälp
Jag har funderat på olika motiv jag skulle vilja ha på min första tatuering. Jag har iaf kommit på vad jag vill att tatueringen ska representera men har iiingen aning om vad som skulle visa det.
Jag vill att min tatuering ska spegla min personlighet som är: Kreativ, idéspruta, har tusen projekt på gång samtidigt.
Just det här med kreativiteten är viktigt för mig för det är den jag är.
Det jag undrar nu är alltså om någon har någon idé att komma med.
Alla förslag är välkomna :D
Vad svårt.. Mitt tips är att "vänta på den rätta", kolla foton på tattueringar, tidningar, hos tattuerare, webben så länge. Tillslut har du nog ringat in ett tema som kan anpassa till dig. =)
Paulina
Det som jag hade som förutsättning till min första var att jag skulle göra motivet själv, även om du känner att du själv kanske inte kan rita jättebra kan du ju försöka med att bidra något eget till ditt motiv även om det litet.
≧◔◡◔≦
de första jag kom att tänka på när jag läste ditt inlägg var nån vacker växt sim slingrade sig åt alla möjliga håll :) och blommor som står för alla de projekt som hålls igång sammtidigt :)

#2 Ja, jag har tänkt att det ska vara en egen design. Men det är bra att ha något att utgå från :)
#3 Jag med :) Jag funderade just på något som slingrar sig ut eller liknande eftersom det är så det känns. Jag dras åt tusen olika håll samtidigt. Enda problemet med det är att det här kommer vara min första tatuering och jag vill ju inte att den ska vara för stor :S
fast den behöver ju inte vara så jättestor heller :) liten och konstnärlig. smala stjälkar (stavning?) och små blommor :) kanske några blad eller något annat?
åh nu blir ja nästan sugen själv ju hihi :D