Relation till eran tatuerare?
Hur ar eran relation till eran tatuerare/piercare? Har ni en vanskaplig relation eller ar den helt proffisionell och affarsmassig?
Har sjalv turen att ha en valdigt trevlig tatuerare, och vi har varandra som vanner pa facebook och skickar sms ibland. Han ar inte den basta i yrket, men ack sa trevlig, och jag har da hellre en medelmattig tatuerare som ar rolig att ga till an en skitduktig men sur :)
// Amanda
Jag har tre tatueringar som är gjorda av tre olika tatuerare på tre olika studios. Det finns en av dom som jag inte kan tänka mig att gå tillbaka till just för att han verkade sur och butter, men dom andra två var jättetrevliga och det kändes bra hela tiden. Dock är det väl mer affärsmässig relation jag har till dem två. Men det låter trevligt att ha en vänskaplig relation som du har, och jag förstår dig faktsikt att du hellre går till honom då än någon som är skitduktig och sur :)
/Christine
Kärleksmässig? Haha min sambo är min tatuerare nuförtiden. ;)
#2 förspänt! :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Hum, mina tre första gjorde jag som mindreårig. Så dem är gjorde av en medelmåtta som visserligen är rätt trevlig. Men jag går inte dit mer just för att dem är så dåliga där och stödjer helt fel saker.
Annars har jag ju faktist bara gjort en (fjärilarna handleden) hos Calle på Lucky 7. Och han kan verka lite sur till en början.. men han är jätte trevlig. Vi satt och prata om allt mellan himmel och jord. Dessutom hade jag tid rätt sent, vart efter stägningstid. Då satt alla vid oss och snacka som jobba där. Vart rätt kul att vara med i allt deras interna!^^ Kom in på allt från WoW till att en vän till dem hade roliga utryck för sig i england^^ Så där trivs jag och vet att allihop är riktigt duktiga både ryktesväg och erfarenhet.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Jag har gjort mina hos två olika. Den ena verkar lite disträ, men kan är jätteduktig, så ja, jag skulle kuna gå dit igen. Några timmar med en som inte är värst social, men ändå lyssnar till de önskemål man har kan jag lätt tänka mig.
Den andra är killen som bor på min gamla hemort, jättetrevlig kille och duktig. Han sjunger med till bra musik eller snackar skit med en under tiden, vilket gör att man både får en efterlängtad tattuering och en kul tid =)
Paulina

En av dom är min kompis,den andra har jag bra kontakt med men vi är inte kompisar

Min tatuerare är jättetrevlig och tillmötesgånde. Dessutom grymt duktig. Alltid trevliga sittningar med mycket prat då vi delar många intressen.
Men utöver själva tatuerandet så umgås vi inte. Hälsar om man ses på stan och så, men inte i övrigt.
Han kommer få göra större delen av mina planerade tattoos. =)
Likaså piercern är duktig och trevlig och hon kommer få göra samtliga av mina piercings. Att de jobbar i samma studo är ett stort plus.