Täckande tatueringar och underkläder över.
Det jag tänkte på nu var att alla ni som har gjort ursnygga tatueringar som är lite större och tex störs av bh-band och troskanter. Hur tänker ni om det?
har ni haft ngn tanke att planera placeringen så att den blir snygg och inte störs av underkläder?
jag är jätte intresserad av en större tatuering som ska gå från svanken, lite över revbenen och gå över på magen. Men jag vill inte att bh band ska korsa tatueringen eller att en del täcks av ex trosor.
hur tänker ni?

Jag har min första tatuering helt under trosorna, på frmasidan. Så den syns aldrig om jag inte drar ner trosorna eller är naken. Jag ville göra något som betydde något för mig och som jag kunde gömma.
men jag vill inte göra en tatuering som döljs delvis av en bh, då skaver det och den kan bli lit eförstörd, sen så vill jag ha helt osynligt eller helt synligt (om man vill visa) utan ex ett bh.band mitt i tatueringen
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
jag vill kunna "njuta" av min konst och jag kan tänka mig att ett bh band kan kännas riktigt störande. 
Hur har det gått med tatueringen nu efter graviditeten? har den läkt lite?
jag har faktiskt inte tänkt så mycket på det. det är min kropp och mina tatueringar och jag skiter faktiskt i om andra ser dom eller inte.
Svansen på min fenix hamnar pårecis under jeanskanten, men under läkningen så får jag ha lite häng helt enkelt :P Sen så har jag ju en liten fjutt på skuldran och då gick jag med halterneck-bh under läkningen.
Tanken med min fenix är bara att motivet och den placeringen ser jäkligt bra ut, har inte tänkt på hur det blir med/utan kläder direkt.
/Christine

min tatuering sitter precis där kanten på byxorna är.. när det läkte försökte jag att ha häng så inte kanten kom precis på tatueringen men efteråt tänker jag inte så mycket på det. jag valde min tatuering på just det stället där jag har den för att till viss del är den synlig men man kan även välja att inte visa den..Ville ha det på något diskret ställe..

min enda tattoo syns inte om jag inte tar av mig byxorna, men de är int meningen att folk ska se den heller.har gjort den för mig inte för nån annan=) men om jag skulle göra en riktigt stor tattuering över sidan som jag har tänkt på, sp gör jag ju den för mig, så jag har faktiskt inte tänkt på att bh-band o troskanter är ivägen, utan de 3är själva placeringen som är snygg!
Qui dormit, non peccat
Jag tänker mig mina tatueringar på min kropp när jag är naken. Gör jag en där BHn korsar den så räknar jag med att inte många ser den så- då jag väääldigt sällan visar mig i Bh och trosor eller i bikini utan jag ser den när jag är naken.. Samma med min kille då..
Sajtvärd på Iller.ifokus
Min går ju från höftbenet och nästan till armhålan, så bhn täcker ju lite på sidan, men hey, det är sällan jag visar mig så ;)
Jag tänker som JossanH, jag ser mig själv naken med tattueringen. Visst är den snygg, och visst vill jag att den ska synas, men gör den inte det så är det så. Jag bryr mig ärligt talat inte. Har jag bikini så har jag oftast halterneck med tunna band, och då skymmer dte inte mkt. Det som syns av den är toppen av övre blomman när jag har linne, och lite av stjälken under linneskanten. Folk blir nyfikna då, och det är roligare, om man ska tänka på reaktionerna ;)
Paulina
Nyfikenhet är bra :)
#9 Jajjemän. Hur skulle jag annars försvara min personliga läggning? ;) (Nyfiken i en strut alltid)
Paulina
Jag tänker inte på de sättet. Kan inte gå efter hur jag klär mig eller att endel täcks av trosor, bh-band eller annat. De är bara under sommaren som jag har bikini och visar mig så.. vad andra ser struntar jag i.. mina tatueringar är för mig själv endast. Och då är hela min kropp ett konststycke:) Och som andra sagt, jag ser de i helhet när jag är naken.
En är på skuldran, den tänkte jag tyvärr inte så mycket över så bh-bandet skavde lite på den. Men den ser bra ut ändå tack o lov. En annan är på höften vid midjan. Är de lågt skurna byxor gör de inget, men ibland kommer byxkanten över dem understa… dem försökte jag undvika med låga byxor då.
Den på ryggen var nog dock värst i det fallet.. inte på grund av kläder egentligen, utan för att man alltid lutar sig när man sitter eller ligger:P ..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆