Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 4048 ggr
Beafer
0

Piercat handleden!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag åkte jag iväg för att pierca tungan, men som jag trodde så va min tunga för kort. Så det fick bli en piercing i handleden istället. Och glad för det är jag. Jag är så sjukt nöjd!

Jenahbella
0

skitsnyggt ! jag e avis! :)

JossanH
0

Åh, en sådan, fast med 2 dermals ska jag göra i jul är det tänkt! Har velat ha det sedan 2003, men eftersom jag har jobbat med livsmedel har det inte funnits någon möjlighet!

Skitsnyggt!!!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Karmatarerskanise
0

Snyggt!

Gur ont gjorde det på en skala från 1 till 10?

ChristineL
0

Åh, det är så snyggt! Är du inte rädd för att fastna nånstans? Det skulle nog jag vara :S

Aviendha
0

Riktigt läckert! Hoppas den läker bra!

Beafer
0

#2 jag hade också tänkt att göra med dermals. om den här växer ut så gör jag om det fast med dermals :)

#3 jag är ju lite skum av mig så jag tyckte att det va skönt :P haha!

#4 jag har köpt sterila kompresser som jag ska ha när jag sover. i natt hade jag inga och då råkade jag fastna i täcket en gång ;D

JossanH
0

#6 jag hade precis samma plan som dig från början- göra en piercing och växer den ut så gör jag dermals! Nu har jag bestämt mig för dermals då man kan ha plattor som inte fastnar i så lätt!

är så sjukt snyggt!!

Har heller aldrig tänkt att det ska göra så ont i armen.. Hoppas det blir av för mig nu i jul som jag o killen har bestämt.. :)

Men först blir det tattoo!!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Beafer
0

#7 ja, det är ju det som är lite dumt. alltså att man fastnar så lätt. jag är ju så sjukt klantig när jag har ny gjorda piercingar också :P

Liss
0

Ah, de där me tungan snacka vi ju om när du var här.. att de antagligen var för kort.. eftersom inte jag kunde;P .. men de där vart ju toppen det med. Riktigt tufft.. ta de lungt bara som sagt så du inte fastnar.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Beafer
0

#9 men inte grinade jag för det när jag fick en mer udda piercing :D kul att ha något som inte så många har. jag fastnade ju i täcket i natt. inte coolt! men jag har köpt sterilpackade kompresser som jag ska ha på natten :)

Ceciliaolucifer
0

VAR GJORDE DU DEN???
Jag vill ju så gärna göra dermals på handleden men ingen i sthlm vill göra det på mig!

JossanH
0

#11 det där är ju inga dermals.. :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Ceciliaolucifer
0

#11 Näe näe näe näe, men det är påhandleden iallfall Tungan ute

Aviendha
0

En fråga. Staven ser väl ut som en häftklammer, som en sånhär [ eller hur? Hur tusan får man i den?

JossanH
0

#14 trycker samman skinnet och trycker i.. Min kompis hade en sådan i halsen.. :)

Den såg inte skön ut precis men huden går att tänja och sträcka rätt bra så det är bara att trycka i

Sajtvärd på Iller.ifokus

Beafer
0

#11 i Gävle hos en vän :)

#14 som #15 skrev så trycker man ihop skinnet och så tar man i kortsidan först och sen vrider man väl till så att långsidan också kommer igenom. haha, konstig förklaring :P

JossanH
0

#16 Gävle säger du? Har en kusin som är piercare där uppe i trakten.. Det finns ingen som piercar som heter Pierre där omkring??

Sajtvärd på Iller.ifokus

Aviendha
0

#15 #16 Tack =) Nu när jag tänker efter så är det ju rätt givet. Såg för min inre bild hur kanten skavde sin väg genom ett nutaget hål *ryys*

Beafer
0

#17 yes, men den är inte gjord i studio! den är dock gjord av en legitimerad piercare, så ni inte tror att det är en outbildad jäkel som gjort den ;) Hm, har inte hört talas om någon Pierre faktist. Jag vet bara om tre stycken som håller på i studio här. Och alla tre är tjejer.

murderdolls
0

as snyggt :P men jag skulle nog också vara lite orolig över att fastna i saker just när den sitter på överarmen :P

Mischa
0

snyggt!

hade det inte varit för att jag jobbar så mycket med händerna hade jag nog gjort en likadan,  ser väldigt bastant ut.

≧◔◡◔≦

Beafer
0

#20 tack :) ja, jag lyckas inte så bra med att inte fastna i saker. och satans ont gör det! även om jag inte har fastnat sådär riktigt mycket. mer att man hakar i saker. som typ mudden på tröjan osv :P