Piercat handleden!
skitsnyggt ! jag e avis! :)
Åh, en sådan, fast med 2 dermals ska jag göra i jul är det tänkt! Har velat ha det sedan 2003, men eftersom jag har jobbat med livsmedel har det inte funnits någon möjlighet!
Skitsnyggt!!!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Snyggt!
Gur ont gjorde det på en skala från 1 till 10?
Åh, det är så snyggt! Är du inte rädd för att fastna nånstans? Det skulle nog jag vara :S
/Christine
Riktigt läckert! Hoppas den läker bra!
Paulina
#2 jag hade också tänkt att göra med dermals. om den här växer ut så gör jag om det fast med dermals :)
#3 jag är ju lite skum av mig så jag tyckte att det va skönt :P haha!
#4 jag har köpt sterila kompresser som jag ska ha när jag sover. i natt hade jag inga och då råkade jag fastna i täcket en gång ;D
#6 jag hade precis samma plan som dig från början- göra en piercing och växer den ut så gör jag dermals! Nu har jag bestämt mig för dermals då man kan ha plattor som inte fastnar i så lätt!
är så sjukt snyggt!!
Har heller aldrig tänkt att det ska göra så ont i armen.. Hoppas det blir av för mig nu i jul som jag o killen har bestämt.. :)
Men först blir det tattoo!!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#7 ja, det är ju det som är lite dumt. alltså att man fastnar så lätt. jag är ju så sjukt klantig när jag har ny gjorda piercingar också :P
Ah, de där me tungan snacka vi ju om när du var här.. att de antagligen var för kort.. eftersom inte jag kunde;P .. men de där vart ju toppen det med. Riktigt tufft.. ta de lungt bara som sagt så du inte fastnar.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#9 men inte grinade jag för det när jag fick en mer udda piercing :D kul att ha något som inte så många har. jag fastnade ju i täcket i natt. inte coolt! men jag har köpt sterilpackade kompresser som jag ska ha på natten :)
VAR GJORDE DU DEN???
Jag vill ju så gärna göra dermals på handleden men ingen i sthlm vill göra det på mig!
#11 det där är ju inga dermals.. :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#11 Näe näe näe näe, men det är påhandleden iallfall 
En fråga. Staven ser väl ut som en häftklammer, som en sånhär [ eller hur? Hur tusan får man i den?
Paulina
#14 trycker samman skinnet och trycker i.. Min kompis hade en sådan i halsen.. :)
Den såg inte skön ut precis men huden går att tänja och sträcka rätt bra så det är bara att trycka i
Sajtvärd på Iller.ifokus
#11 i Gävle hos en vän :)
#14 som #15 skrev så trycker man ihop skinnet och så tar man i kortsidan först och sen vrider man väl till så att långsidan också kommer igenom. haha, konstig förklaring :P
#16 Gävle säger du? Har en kusin som är piercare där uppe i trakten.. Det finns ingen som piercar som heter Pierre där omkring??
Sajtvärd på Iller.ifokus
#15 #16 Tack =) Nu när jag tänker efter så är det ju rätt givet. Såg för min inre bild hur kanten skavde sin väg genom ett nutaget hål *ryys*
Paulina
#17 yes, men den är inte gjord i studio! den är dock gjord av en legitimerad piercare, så ni inte tror att det är en outbildad jäkel som gjort den ;) Hm, har inte hört talas om någon Pierre faktist. Jag vet bara om tre stycken som håller på i studio här. Och alla tre är tjejer.

as snyggt :P men jag skulle nog också vara lite orolig över att fastna i saker just när den sitter på överarmen :P
snyggt!
hade det inte varit för att jag jobbar så mycket med händerna hade jag nog gjort en likadan, ser väldigt bastant ut.
≧◔◡◔≦
#20 tack :) ja, jag lyckas inte så bra med att inte fastna i saker. och satans ont gör det! även om jag inte har fastnat sådär riktigt mycket. mer att man hakar i saker. som typ mudden på tröjan osv :P