Något du inte vågar?
Finns det något innom bodyart som du vill göra men inte vågar göra?

Byta piercingen i tungan (vågar ta hål men vågar inte byta?)
Tatuera mig (ifall jag ångrar mig sedan).
golf.ifokus.se

Pierca tungan.. Är rädd för svullnaden :(
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Jag kommer inte på något:P har mina gränser försvunnit kanske.. hehe!
och t ex suspension eller så vill jag nog helt enkelt inte tillräckligt för att prova.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Det skulle väl vara suspension då. Blev nästan svimmig av att läsa artikeln :P Men det ändå intressant och med rätt folk runt omkring sig så går det ju bra, men…
/Christine
töja örat, tycker att det är sjuktsnyggt när det är så där stort, men det blir förjävligt fult om man vill ta ur sen och ångrar sig. så jag vill fast jag vågar inte, för jag tror att förr eller senare kommer jag att ångra mig om jag töjer örat så det blir typ 4-5cm eller ännu större i diam. snyggt, men ja, you know..
#5 det går ju att få ihop örat sen , men det blir ju fula ärr.. Min polare har i mitten på underläppen en piercing på 8mm :S
#5 Du kan ju även kompromissa? att bara töjja till 8 mm eller nått, då går de ihop igen.. det är typ vid 20 mm de aldrig går tillbaka igen om man inte syr ihop de.

#7 om man inte spräcker, vill säga. Mitt går inte ihop alls, spräckte vid 3 mm :(
#8 Nae då är de värre:( men om du skulle vilja få ihop de kan du alltid gå till en läkare så dem gör ett snitt så de läker ihop lättare.
kort svar: Nej

#9 jo, men det är inte akuellt än. Är på väg up mer, pausar tills det blir varmare, får så torra öron så huden spricker nu. *snyft*
#11 Ahaa.. de kan inte vara skönt:S Är du kanske känsligare eftersom du är gravid?:)
Finns säkert något jag inte skulle våga göra, men det finns inget som jag vill göra men inte vågar :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

jag måste komma över min spärr med handleden. Jag har ju tid snart! Gaah!
#14 Avboka om du känner så! Du ska absolut inte göra den om du känner att du har en spärr. Låt det ta den tid det tar :)

#15 men jag vill verkligen inte avboka tiden, jag vill verkligen göra den och jag är säker på att jag kommer bli super nöjd när den väl sitter där. kruxet är bara det här med att det finns tillfällen då den måste gå att döljas.
#16, tänker du göra den i vilket fall som, så får du skaffa ett svettband :) Så tar du på det när du måste dölja :)

http://www.shock.se/system/search/product.asp?id=122296
http://www.shock.se/system/search/product.asp?id=122313
där är två armband som jag funderar på. går våra inlägg om mig att flytta till min tråd? Känner att det blir lite OT nu..
Jag tror inte man kan flytta inlägg tyvärr.

Hmm.. har för mig att grodan gjort det emellanåt på mus.if.
Då är det nog bara sajtvärden som kan det :)
Neeh, man kan inte byta plats på inlägg- men därimot flytta tråden till en annan grupp.
#18 de sista armbandet är riktigt snyggt.. funderar på ett sånt jag med:)
Jag såg det precis också LisetteS, letade upp lite om det :)

Pierca bröstvårtan. Uhhhhh… =S

#23 det dumma är att det är öppet på undersidan av armen, och det är där jag behöver dölja i sånna fall… plus att det är 100kr dyrare. Jag vet inte ens om något av dom passar än.. tror det är stora armband och jag har jättesmala handleder.
#26 Dem brukar passa rätt bra till alla faktist. Är de one size så ska de göra det iaf:)
Och är den öppen? de finns likadan som är helt stängda isf.
Om du vill svara så gör de i din tråd:P Är lite ot här..

möjligtvis att klyva tungan..
Jag skulle vilja ha sånna där piercingar typ vid höftbenen (ingen aning om vad det heter) men jag är sjukt rädd att dom ska ryckas ut på nått sätt :P
Jag vill ha en microdermal eller två.. och vågar inte riktigt ännu. Men mera av ekonomiska själ^^ eller så blir de surface..

skulle aldrig våga klyva tungan!

Hänga mig - tydligen.
Intresse finns, har även betalat för lusten en gång… men sen bokade jag av
Kalla nätta krokar kallar på mig…

#30 det skulle jag också vilja ha men vågar inte.

ja skulle vilja men vågar INTE pierca naveln men de e väldigt fint på dem som har det.
Försöker ta mod till mig för att pierca nacken >_<
Jag skulle vilja ha ett mönster av microdermals men våga =S
Sen skule jag vilja göra en slags earpointing, men den samlar jag mod, pengar o möjlighet till..
Paulina
klyva tungan, göra en smiley och töja öronen.
större gaddningar typ helkropps, tror inte jag skulle orka ens en sådan session XP
≧◔◡◔≦
kan även lägga till inplantat och modifieringar som kräver större ingrepp a la operationer.
≧◔◡◔≦
om jag verkliegn vil ha nåt så vågar jag så hos mig är det viljan som styr helt och hållet.

Tatuera mig (rädd för att jag senare ska ångra mig)
Skulle aldrig våga göra en piercing på annat ställe än i örat. Men skulle inte vilja heller. Skulle kanske inte heller våga göra ngn tattoo, ingen stor iaf. En liten kanske jag skulle kunna tänka mig att skaffa ngngång i livet, men en stor vill jag nog aldrig ha! :P
#42 Får man fråga varför du inte hade vågat det? Är det pga av den möjliga smärtan eller ngt annat?
#43 Njaa.. Jag tycker att det är fult helt enkelt. Förlåt allihop men så är det. :/
#44 Då är det väl inget du vill göra, men inte vågar?:P
Haha precis, då är det u inget du vill göra men inte vågar ;)
Oj, kände inte igen dig på nya bilden hera:)
:)
#45 Okej, okej! xP Läste inte så noga, trodde det var bara vad man inte vågade göra. :P

Scarification. Snyggt som attan, men jag skulle aldrig någonsin våga.

Tror inte att det finns något inom bodyart som jag aldrig skulle våga göra. Men såklart finns där saker man inte VILL göra för att man inte tycker om de.:p
Scarification gör nog ruskigt ont, så det tror jag att jag hoppar^^
Helena

branding (brrr), tatuera mig i ansiktet, stansa öronen, pierca tungan

#53 Tungan är ju inte de minsta farlig att ta :)

#53 Håller med dig! Tatuera mig i ansiktet skulle jag aldrig göra.
…men det finns nog mycket jag inte skulle våga. Jag har inte vågat göra något av det jag redan gjort heller, men jag har fixat det iallafall :P *martyrisk*
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Tattuera ansiktet.
Jag har ett par tatt som jag skulle vilja ha i ansiktet men jag vågar faktiskt inte.
Nu är min vänsterhand gjord och snart hårfästet från öra till öra bak i nacken men skulle väldigt gärna vilja ha i tinningen, en liten sol i ena tinningen och måne och stjärnor i andra tinningen som går ihop med stjärnorna jag ska ha i nacken så det blir en stjärnhimmel plus solen på andra sidan.
Jag tror inte det kommer dröja så länge innan jag kommer göra det men som det känns just nu så vågar jag inte ännu *S*
Mvh
Marika "Ioma"
Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se
Jag skulle vilja ha en scarification, men vågar inte.. Vet inte varför jag inte vågar, med tanke på hur jag demolerat migsjälv förr…
Sen vill jag pierca läppen, något som egentligen inte alls är läskigt, men så är jag livrädd att det inte ska läka som det bör och en massa sånt som kan gå fel..
Finns nog faktiskt ingenting jag vill göra som jag inte vågar. Det enda jag kommer på så här är att jag nog är lite skeptisk till att splitta tungan. Jag vet dock att skulle jag helt plötsligt verkligen vilja splitta tungan så skulle jag ta mod till mig. Än så länge är det bara något jag funderat över, och då känns det ännu lite läskigt.
Av det jag skulle vilja ha så velar jag med Industrial, dum som jag var så kollade jag lite you Tube-videor :/ Men jag vill så gärna ha.. får se om jag ens vågar boka en tid…
Jaaa. det är ju dethär med surface… xD nacken o svanken. det sägs ju göra så jäkla ont :P
jag vågar inte byta min Tungpiercing xD det får alltid min piercare göra, tycker det är äckligt :p och sen vågar jag inte tatuera mig, är jätte rädd för nålar :p
#63 hmm.. datorn igen som spökar, den verkar leva sitt eget liv 
*Förflyttar till rätt tråd*
#62 Fel tråd ;)

Eyeball tattoo är något jag är väldigt nyfiken på men som jag antagligen aldrig kommer våga göra.

vill ta hål i tungan, men vet inte om jag vill ha svullnaden osv
Qui dormit, non peccat
Vill jag ha något väldigt gärna så gör jag det i regel, vad det än gäller. Trodde aldrig jag skulle våga pierca bröstvårtan, men det gjorde jag för jag ville väldigt gärna ha den..
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jag skulle vilja ha en piercing där nere, kanske en christina:) en det är jag tyvörr för feg/pryd för.

Om jag vill ha något i tatuering eller percing väg så gör jag det!
Har sprutskräck/nålskräck men piercarna brukar vara så proffsiga så det brukar funka utmärkt ändå!

Vågar inte pierca tungan! sär sjuktsnyggt, men har skräck över att de tar tag i tungan å sendan sticker igenom…