Dermals i underlivet?
Christina är ju en sjukt snygg piercing, det är även en vanlig klitoriskappa. Men vad tror ni om en dermal precis ovanför kappan?
Oh, det tror jag minsann kan bli bra! Absolut! :)
/Christine
I själva vecket mellan de yttre läpparna, eller alldeles innanför det borde det bli då kanske? (Tror jag måste kika efter för att vara säker hehe) Det tror jag kan bli snyggt, och eget =)
Även en dermal där den övre kula på en christina sitter tror jag skulle vara läckert.
Paulina
Bra ide, kanske hade varit snyggt med flera dermals i en vertikal linje på venusberget *fantiserar*
≧◔◡◔≦

#3.
Borde man inte kunna få "illusionen" av en vertikal linje med dermals om man piercar vertikal kappa & sedan en christina?
#4 jo, men skulle tro att dermals är lättare att få i "rak linje" än piercingar, beroende på hur man ser ut såklart.
≧◔◡◔≦
Hohoho :)

#5. Är det verkligen så? Borde det inte vara lättare att matcha dem rakare om man kör på VCH & Christina. Stavarna under huden bör väl hjälpa till med att få det rakare. Eller?
Tror nog att om man "prickar ut" var hålen ska tas i förväg så funkar metoderna lika fint. Tänkte mest att VCH + Christina är ett billigare alternativ, så vitt jag vet.
#7 Jag skulle tro att dermals blir rakare då det inte involverar lika mycket "skrot" i jämförelse med ett implantat som sitter där det sitter, det kräver ju dessutom extra stor prestation ytav piercaren att både in och utgångshålen blir symetriska.
Som tungstavar, dom blir ju i princip aldrig "raka" upplever inte att min industrial blev det heller, tror att den har vandrat litegranna också.
Men ja, det är ju ett alt.
≧◔◡◔≦

#8. Funderar åtminstone på att köra på Christina + VCH. Kan nog bli riktigt tjusigt om det görs nogrannt! (:
#9 absolut! go for it!
≧◔◡◔≦
När man gör en Christina så använder man sig av en navelpiercing eller är jag helt ute? Jag tycker att en Christina är snygg men jag önskar att smycket inte var så långt. Jag vill ha pärlorna nära varandra.
#11 bananbarbeller finns ju också i olika längder.
≧◔◡◔≦

#11. Jag har förstått att Christinas ofta görs med surface-smycken där staven som ligger under huden inte består av metall, utan nylon, böjbar plast eller dylikt. Men jag kan ha fel. Kolla bmezine.wiki (Kommer inte ihåg adressen exakt, googla).
#11 ber du om att få en liten med tätt sittande så kan du säkerligen få en. De finns ju i olika längd och tjocklekar.
Sajtvärd på Iller.ifokus