På måndag blir det ifyllning!
Hoho, på måndag blir det tillbaka till nålen 
Ska fylla i tassen. Kan lägga upp en bild på hur den ser ut nu när den behöver fyllas i! Men det blir lite senare ikväll.
wee! Jag ska också tillbaka på måndag, för att göra klart min fenix :D
/Christine

Jag ska också tatuera mig på måndag..! Fast något helt nytt och helt hämligt 
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Hahaha!
Vilka tider? ;)
Nemmen vad lustigt! Tre stycken samtidigt :P Jag har kl.12 :)
/Christine

jag har klockan 12 :)
happ, 18 ;)

Försten upp med bild vinner?
Haha.. Kul! ^^
Christine och Cecilia har ju redan vart uppe med bild dock? Fast inte helt klara ..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Kan man mmsa i en bild eller? ;) jag har ju inte en chans i så fall!!! Om ni börjar kl 12 och jag kl 18.. hehe

Jag menrar när vi är klara med ifyllnader och min helnya 
#10 Nice! Sure! Lycka till imorgon 

#11 imorgon? Det är fredag imorgon :(
Ojoj, vad spännande! :D Hehe, ja vi får väl se vem som är snabbast, om jag får med mig någon fotoassistent den här gången :P
/Christine
#13 Grr.. hade jag haft råd skulle jag kommit direkt!:D
suck, givetvis menade jag måndag… är så trött. hehe
#14 - Ja, det är ju skit det där med pengarna ibland :/ menmen, du får sukta efter den på bild tills vi ses här framöver nån gång :)
/Christine
Så, idag var den gjord :) det känns bra i hjärtat nu när den är färdig. Lucifer vars tass jag har tatuerat gick bort 6/11-08 så jag bär en stor sorg inom mig. Nu fick jag äntligen lite ro i kroppen. Han var mitt allt, det finaste jag någonsin har haft…
#17 Hoppas resultatet blir bra =) Det är faschinerande att tattueringar kan ha en läkande effekt på sorg faktiskt. Beklagar din älskade Lucifers bortgång.
Paulina

#17 Jag förstår känslan till tusen. Mina tassar jag har på skuldran är efter min Gallian som gick bort i januari. På så sätt är han alltid med mig på något sätt. Jag beklagar sorgen!
Spännande att se det slutgiltiga resultatet sen :)
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Det där blir nogbra =) Hoppas det läker snyggt så du slipper fler smärtsamma ifyllningar ;)
Paulina
Gimme gimme gimme ;)
Alltså- med risk för att andra lite ledsna så säger jag det ändå- det där är den snyggaste tass jag sett någon ha tattuerat! Det finns inga tvivel på att det är en illertass :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#23 Blir inte ledsen. Jag unnar verkligen Cilla det berömmet, och jag tycker den är urbota snygg med =D Men min tass är jag sjukt nöjd med just därför att jag fick den just som jag själv ville ha den. Det bästa när det kommer till tattueringar ;)
Paulina
#23- 24 Tack :)
Jag håller med, de där var den snyggaste jag sett också:)
Fast sen gillar jag aviendhas mycket också, men de är en helt annan stil:)