Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: tatueringar
Läst 1463 ggr
Ceciliaolucifer
0

På måndag blir det ifyllning!

Hoho, på måndag blir det tillbaka till nålen Skrattande
Ska fylla i tassen. Kan lägga upp en bild på hur den ser ut nu när den behöver fyllas i! Men det blir lite senare ikväll.

ChristineL
0

wee! Jag ska också tillbaka på måndag, för att göra klart min fenix :D

Telefonkontakt
0

Jag ska också tatuera mig på måndag..! Fast något helt nytt och helt hämligt Tungan ute

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Ceciliaolucifer
0
ChristineL
0

Nemmen vad lustigt! Tre stycken samtidigt :P Jag har kl.12 :)

Telefonkontakt
0

jag har klockan 12 :)

Ceciliaolucifer
0
Telefonkontakt
0

Försten upp med bild vinner?

Liss
0

Haha.. Kul! ^^

Christine och Cecilia har ju redan vart uppe med bild dock? Fast inte helt klara ..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Ceciliaolucifer
0

Kan man mmsa i en bild eller? ;) jag har ju inte en chans i så fall!!! Om ni börjar kl 12 och jag kl 18.. hehe

Telefonkontakt
0

Jag menrar när vi är klara med ifyllnader och min helnya Glad

Ceciliaolucifer
0

#10 Nice! Sure! Lycka till imorgon Skrattande

Telefonkontakt
0

#11 imorgon? Det är fredag imorgon :(

ChristineL
0

Ojoj, vad spännande! :D Hehe, ja vi får väl se vem som är snabbast, om jag får med mig någon fotoassistent den här gången :P

Liss
0

#13 Grr.. hade jag haft råd skulle jag kommit direkt!:D

Ceciliaolucifer
0

suck, givetvis menade jag måndag… är så trött. hehe

ChristineL
0

#14 - Ja,  det är ju skit det där med pengarna ibland :/ menmen, du får sukta efter den på bild tills vi ses här framöver nån gång :)

Ceciliaolucifer
0

Så, idag var den gjord :) det känns bra i hjärtat nu när den är färdig. Lucifer vars tass jag har tatuerat gick bort 6/11-08 så jag bär en stor sorg inom mig. Nu fick jag äntligen lite ro i kroppen. Han var mitt allt, det finaste jag någonsin har haft…

Fina Lus Sommaren 2007

Aviendha
0

#17 Hoppas resultatet blir bra =) Det är faschinerande att tattueringar kan ha en läkande effekt på sorg faktiskt. Beklagar din älskade Lucifers bortgång.

LinnB
0

#17 Jag förstår känslan till tusen. Mina tassar jag har på skuldran är efter min Gallian som gick bort i januari. På så sätt är han alltid med mig på något sätt. Jag beklagar sorgen!
Spännande att se det slutgiltiga resultatet sen :)

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Ceciliaolucifer
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Aviendha
0

Det där blir nogbra =) Hoppas det läker snyggt så du slipper fler smärtsamma ifyllningar ;)

Ceciliaolucifer
0
JossanH
0

Alltså- med risk för att andra lite ledsna så säger jag det ändå- det där är den snyggaste tass jag sett någon ha tattuerat! Det finns inga tvivel på att det är en illertass :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Aviendha
0

#23 Blir inte ledsen. Jag unnar verkligen Cilla det berömmet, och jag tycker den är urbota snygg med =D Men min tass är jag sjukt nöjd med just därför att jag fick den just som jag själv ville ha den. Det bästa när det kommer till tattueringar ;)

Ceciliaolucifer
0
Liss
0

Jag håller med, de där var den snyggaste jag sett också:)

Fast sen gillar jag aviendhas mycket också, men de är en helt annan stil:)