A'n't.
Med nytöjd septum planerar jag nu kommande piercingar. Vill dock innan jag bestämmer mig för var (studio) få lite bättre koll.
I Stockholmsområdet har jag någorlunda koll på Swahili Bob's & East street. Men A'n't då? Jag har ingen uppfattning om hur duktiga de är eller på vilken nivå deras priser ligger. Deras hemsida ger väldigt dålig information..
Någon som varit där och har någonting att säga om dem, so to speak?
Jag gillar inte A'n'T.
När jag var där och skulle köpa en piercing såg dom att jag stod för att få hjälp, men ingen gjorde någonting. Efter typ 10 minuter kom en fram (den ena tatuerade och den andra satt 1,5 meter ifrån o bara glodde på mig typ) :S.
De hade inte vad jag sökte efter heller, så det var ju ännu bättre.
Men jag går inte tillbaka dit iaf… fick så dåligt bemötande.

Låter ju inget vidare. Då väljer jag hellre ett ställe med lite trevligare personal än så.
Verkar ju inte särskilt lovande heller med tanke på att, som jag nämnde tidigare, deras hemsida visar väldigt lite info.
bästa sättet är ju att gå och få sig en egen uppfattning.

Givetvis. Ville mest höra om åsikter och eventuell kritik innan dess så att man inte tar sig in dit i onödan..
Jag har många vänner som har Tyron som deras absolut favorit och går dit gång på gång för att sätta in de ena efter de andra och förfina sina kroppar :)
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

Jätte trevliga killar allihopa!Ligger i gamla stan.
Har piercat mig hos båda (tyron och stoffe)

#5 & #6. Usch vad det är knepigt med skilda åsikter. Men det är klart man får bästa uppfattning av att själv "hälsa på".
Ingen som vet vad prisnivån ligger på?

Skulle jag vilja göra en till piercing skulle jag inte gå någon annanstans. Är väldigt nöjd med Tyron.
East Street utan tvekan alltså! :) Alltid proffsigt bemötande, man känner sig aldrig dum oavsett vad man frågar. En av dom som jobbar där är utbildad sjuksköterska!
Jag har bara positiva erfarenheter därifrån!

Har själv blivit piercad på East street och har inte heller jag någonting negativt att säga om dem.

Ant helt klart!
Jag skulle inte gå någon annan stans om jag skulle pierca mig. Jag har samanlagt gjort 7 piercingar där och är hur nöjd som helst. Senaste var tungan. Enligt min erfarenhet så är det alltid bra kundbemötande, blir alltid på bra humör när jag har varit där.
Om jag var du skulle jag valt ant!