Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 1649 ggr
Telefonkontakt
0

Det blev en sista piercing

Igår var jag hemma i kära Västerås som jag flyttade ifrån för ett år sedan. Gick in till Magic Lines där jag brukar pierca mig hos Ante, den enda som får pierca mig. Han berättade att han sutar i februari för att flytta runt i världen. jättetråkigt och då var jag tvungen att göra en sista piercing.

Det bidde en mouche. bild kommer sen när internet funkar på min dator igen.

Kommer att sakna Ante, kommer nog aldrig att pierca mig igen Rynkar på näsan

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Telefonkontakt
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och bara för att Ante var så snäll så fick jag en 3 mm kula istället för den stora.

Niini
0

Riktig fin sista piercing :)
Men får man fråga varför du inte kan tänka dig låta nån annan pierca dig?

Jenahbella
0

weeeiii :D

Liss
0

Fint:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Telefonkontakt
0

#2 grov rädsla för piercingnålar. Litar bara på honom.. Men vi får se i framtiden om jag kanske kommer över det Tungan ute

#4 tack

KallaMigMimmi
0

Å vad snyggt! vill ha en sån och täcka min ricktiga mouch. om det nu går??

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

Niini
0

#5 ahaa, bra gjot att ha lyckats laga ändå :)

Telefonkontakt
0

i natt så svullnade piercingen upp och blev infekterad och sås vullen att jag inte ens kunde öppna munnnen så mycket. Gjorde jätteont så jag fick springa till Lucky7 och byta till en längre stav, 11 mm! och en mycket större kula då min 3mm hade mosats ner i hålet.. *suck*

Jenahbella
0

#8 aj aj :(

Aviendha
0

Ajaj.. Kanske fick du en aning kort stav som jag fick? I vilket fall hoppas jag den läker fort. Det såg bra ut på dig =)

Telefonkontakt
0

#10 staven var av standardlängd, samma som han själv sätter (han som bytte, inte han som piercade). bara jag som har svullnad extremt mycket och har fått en bulle med infektionsvar som inte kom ut, men nu redan känns det bättre :)