Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 1377 ggr
krlsn
0

Kommande handledstatuering!

Jag hade tänkt att tatuera insidan av handleden med texten "the night is darkest before the dawn", som jag tycker är ett klockrent budskap. Dock har jag inte bestämt om jag ska ha den neråt mot handen eller lite längre upp mot armbågen. Insidan av biceps är ännu ett alternativ. Har inte heller bestämt storlek. Någon som har något tips eller som har en bild på en liknande tatuering? =)

MarHai
0

Jag går i samma tanke, vill ha ett favoritcitat från en låt. Har tänkt mest på att ha den på underarmen/handleden.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

JossanH
0

Jag förslår att du rådfrågar en tattuerare. Text är jättesvårt att sätta en storlek på om du inte har texten framför dig. Du kan inte bestämma höjd och längd- för den stämmer nästan aldrig överrens med hur det går att göra för att det ska bli snyggt. Det kanske rent av inte ens funkar att ha så mycket text nere vid handleden. Texten ska ju vara läsbar, fungera att tattuera och inte bli för tätt mellan rader och ord.

Skriv ut din text- ta med den till en tattuerare och diskutera gällande dina funderingar. Är ju lite tråkigt om du kommer fram till något du verkligen vill ha som sedan inte är genomföbart..

Good luck!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Ceciliaolucifer
0

Jag har funderat på att tatuera in någon fin text på långsidan av foten :) Det är fint!

Aviendha
0

#3 En bekant har "It doesen't make any sense, that's why it's cool" på insidan av foten, strax över hålfoten, längs med. Gjord utomlands, men det ser faktiskt rätt coolt ut ;)

Ceciliaolucifer
0