Mullig navelpirecad?
Någon som har eller är mullig och har piercad navel? Kan det vara något hinder jämfört om man är smal?

Jag var mullig när jag hade min navelpiercing men var tvungen att ta ut det.. Mycket tror jag handlar om att man tycker om sin kropp. Jag kunde ibland tyckte att det inte var lika fint på mig som de som är smala.. Men jag tycker visst det kan vara fint på mulliga som sagt handlar det om att tycka om sin kropp..
Jag har svårt att tänka mig att själva piercingen i naveln skulle utgöra några fysiska hinder/svårigheter om man inte är "smal". Kanske om man ör extremt överviktig, och har sådana valkar att den aldrig luftas, så den ligger gömd i en valk kopnstant, ja då kan jag tänka mig att det är svårare att få den att läka bra, och den tar ju tid på sig att läka för det mesta,
Paulina
Jag skulle snarare säga att det kan vara ett hinder om man är otroligt smal, desto mulligare desto mer hud/fett finns det att laga i ;)
Men du har ju redan frågat i en annan tråd om du skulle passa i det? Vad skulle det finnas för hinder?
/Christine

Min syster är lite mullig och har navelpiercing och passar jättebra i det!
Jag är mullig med navelpiercing haha. Men att tänka på man är mullig att man ska piercas stående annars är risken stor att piercingen går snett in i naveln så att undre kulan på staven inte syns så bra.
För tyvärr är de många piercare som skiter i de eller om de är brist på erfarenhet. De har hänt flera jag känner så dom har antingen fått ta om på ett mer seriöst ställe eller fått sina stavas tillböjda för att sitta bättre.
Annars ser jag inget hinder bara för att man är lite större