Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 2168 ggr
moah
0

Ångrar mig..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Att jag gjorde min läppiercing.

Innan var det liksom, NEJ jag kommer aaaldrig ångra mig.

Nu gör jag det när jag ser hur stort fult hål det kommer bli.

Dom flesta säger att det "tonar" ner mitt utseende.

Jag tycker jag kan se bättre ut i en kula, men jag vet inte riktigt..

Har bara en stav, och det är läkstaven på 10mm, hade en som var 7mm tror jag, och den var för kort.

Men 10mm är ju ruskigt lång, kanske skulle satsa på en 8? Är det en ordninär storlek?

Bifogar en bild på mig med ring

[slo]
0

Jag har en liten ring utan kula, tycker kulor ofta är ivägen när det är ringar i läpp. Men det finns ju stavar med mindre kulor också, prova det kanske? Annars brukar det inte bli speciellt stora ärr, och när det sitter så nära läppen kan det vara svårt att lägga märke till ens :)

moah
0

#1 Jag skulle nog helst vilja ha en standardkula.. Är dom 4mm eller 5?

murderdolls
0

jag tycker att du passar riktigt bra i ringen Glad

Aviendha
0

Tror standard är på 4mm, iaf för 1,6 och det ser det ju ut som du har. Du kan ju testa en labret om du vill, eller en hel ring, det kan bli stor skillnad. Men om du vill ta bort den så blir det inte alls mycket till ärr.

Satmaran
0

Ett smycke i guld skulle ge ett mjukare intryck ;)

Liss
0

4mm på kulan är standard till en stav på 1.6mm.
Men jag säger det med, tyckte du passa jätte bra i öppen ring. Ärret kommer inte synas mycket alls när du väljer att ta bort den. Möjligt som ett litet, litet födelsemärke.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Aviendha
0

Alt liten, liten grop, det har en klasskompis som tog ur sin för ett år sedan. Syns inte, hon var tvungen att peka och visa innan jag såg det.

Ceciliaolucifer
0

Är den läkt? annars borde det väl inte vara några problem att ta ut den :) alternativt sätta in en, hmm, vad heter dom? dessa smycken som man använder om man har mouchpiercing?

Telefonkontakt
0

#8 man har vanliga labretstavar i mouch. ofta med någon blin-bling sten i kulan :P

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Mammsie
0

Jag personligen tycker att det såg jättesnyggt ut på dig!

Jag har tagit ur labreter, det har knappt synts alls, bara som små prickar. Nu har jag en centrerad igen och är jättenöjd, kommer inte ta ur den igen! (Tog ur den pga illamående under graviditet).

[Pancakes]
0

Tack för svar, och komplimanger!

Ska behålla ringen i men ska ändå köpa en ny stav om jag känner att jag vill ha den nångång.

JossanH
0

Du kan ju alltid byta ner dig till en ännu tunnare stav om du känner för det. I början kan hålet vara lite stort men ofta drar det ihop sig ganska fort. När man tar ur en piercing kan det ta månader innan hålet har dragit ihop sig och ärret har bleknat så som det kommer se ut för resten av livet. Att ta ur den nu förstår jag känns som att det kommer bli ett stort hål- men det minskar! Sakta men säkert.. Säger förresten som dom andra- tyckte det va fint :)

Sajtvärd på Iller.ifokus