blöder ?
Jag tänkte passa på att fråga hur mycket ni blöder efter att ha gjort en tatuering?
Jag tycker inte att det gör så ont att tatuera sig däremot så blöder jag mycket direkt efter att jag har tatuerat mig och dagen efter en tatuering när man skall tvätta den för första gången är typ 1000x hemskare än att göra tatueringen. När jag hade gjort min drake så blev jag både svimfärdig och illamående när jag skulle tvätta den. Sen när jag gick tillbaka för att fylla i den blev det likadant igen.. Den jag har på axeln gick dock bättre, troligen för att den inte var lika stor och "färgad".
Är det nån mer som har det problemet ?
obs, bilden är efter ifyllningen och jag blödde då inte lika mkt som när jag gjorde den första gången, då var mina byxor och mitt linne blodigt trots plasten 
Jo, lite blodigt blir det, men inte sådär mycket! Vad jobbigt! 
/Christine
Jag brukar få ungefär som på din bild. Det rinner utanför på mig med.
Jag har aldrig blödit. Jo, när de tryck pappret emot har man kunnat ana lite blod, men inget mer.
Paulina

oj! sådär mycket blödde det inte på mig! de kom pyttelite när jag fyllde i den men sen var de inga problem även om den var ömmare o så.
Qui dormit, non peccat
JAg blödde nästan inget efter någon av mina tatueringar.. Får se nu om 2 veckor (iiiihhh) då det blir en ganska stor, färgad sak! :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Den är ju så snygg!!! 
Jag blödde inte så mkt, eller jag har ju inget att jämnföra med precis. Men visst blödde det en del på handleden.
det beror helt på vilken plats på kroppen. ibland blöder det mycket och ibland inget alls. sen har det berott på tatuerare oxå, min förra gick oftast för djupt och då blödde jag mer.
ryggen vätska det bara lite, skuldran har jag för mig de inte vart nått alls.. och inte heller höften. Men därimot handleden, där vätska de och blödde en del- så fick ta bort skyddsplasten rätt snart för att göra rent.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Oj, vad jobbigt! :oO Jag blödde nästan inget alls. Märkte bara av att salvan var lite rostfärgad när jag skulle byta plasten dagen efter. Inget mer.
jag har inte blött alls typ .. bara lite när ja gjorde den på ryggen.
när ja gjorde min senaste på foten kom de inte en droppe :O

har du någon bild som man får se hur den är nu? ;) skulle vilja veta hur den är när inte plasten är ivägen :)

#11 den finns på privatbodyart. bara att säga till sitevärden eller medarbetarna så kan du komma åt de sidorna också :) (obs, har lagt upp bildena med min gamla användare tiiia)

när jag gjorde på utsidan av höger bicep så blödde jag som en stucken gris, plasten var helt täckt i blod och det rann ut.
medans dom andra så har det bara kommit några få droppar.