Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: piercingar
Läst 3696 ggr
[Mova]
0

En MEDUSA rikare :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår fick jag för mig att göra en medusa, och vad i h-vete vad ont det gjorde! Har antagligen blivit mega känslig för detta gjorde verkligen ont! Men det blev ganska så bra, men nu vill jag veta vad alla andra här inne tycker, passa jag i den eller inte? Vill verkligen ha ärliga svar!

[Mova]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och en bild längre ifrån, spana in svullnaden :P haha.

Liss
0

Jag är inte jätte förtjust i medusa öht faktist. Men på någe sätt funka de på dig, eftersom den var så pass diskret också:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Mova]
0

#2 vad bra! jo jag ville absolut ha en diskret, tilloch med så jag fick tjata till mig en mindre kula som var ostesilerad eller hur det nu stavas :P

Liss
0

Ja, för hade de vart en vanlig 4mm kula tror jag de hade blivit too much på dig:) Men nu vart de himla bra.. Tummen upp:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

hus-musen
0

hihi vilken putläpp=) ser rätt skoj ut med all svullnad!

har aldrig sett någon med piercingen placerad där faktikst, så tummen upp för att de är lite udda=)

Qui dormit, non peccat

JossanH
0

Ja, jag gillar också små diskreta piercings.. :) Tycker kanske den kunde sitta lite, lite högre upp, men du passar i den

Sajtvärd på Iller.ifokus

[jenkass]
0

åå jag e så avundsjuk=( men vilken liten kula du fick då, min var megastor

Karmatarerskanise
0

#5 Tänk om hennes läpp ser ut så?  Glad

[Mova]
0

#8 nä så stor är den inte, den är väldans svullen och det ser ut som jag har gjort en misslyckad läppinjektion :P Eller proopat in 20 snusar :P   :)

#7.Jo jag fick tjata till mig en liten kula för jag ville absolut inte ha en stor :P

Karmatarerskanise
0

#9 misstänkte det, men tänk om man skriver det till fel person som råkar ha så stor lätt, inte så kul kanske :)

Satmaran
0

Jag tycker den sitter perfekt där den sitter.

Diskret och vacker. Du har ju en markerad amorbåge och en vacker mun så det kan inte bli bättre!

Riktigt riktigt snyggt!!!

Hur ser det ut på insidan av läppen?

Niini
0

Snyggt! Släng upp en bild sen när svullnaden gått ner också :)

ChristineL
0

Vad söt med en så liten kula! Minns bilden på jenkass när hon precis gjort en medusa, och den var ju megastor som hon själv säger ;)

[Mova]
0

Tack allihopa för era fina kommentarer!

hus-musen
0

#8 oj de tänkte jag inte på.. typiskt mig att prata först o tänka sedan=)

Qui dormit, non peccat

Karmatarerskanise
0

Flört

[jenkass]
0

#0 var det itne du som hade en smiley oxå? hur funkar det med medusa, har du tagit ur den eller har du i dom samtidigt?

[Mova]
0

#17 jag tog ut smilyn i våras eller nåt sådär.. Jag hade råkat dratt i den så det blev ett sår som aldrig ville läka. Så nu har jag bara Medusan och mina dermals :) Men om jag hade haft kvar smilyn hade de nog fastnat i varandra, för bksidan på labretten sitter där ringen satt.

:D

[jenkass]
0

#18 aa det var det jag tänkte ;)

Moderkaka
0

#17 jag har en medusa och en smiley och de funkar utan problem.. har aldrig fastnat eller så.. =)