Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettoff-topic
Läst 1285 ggr
ChristineL
0

OT - Vad gör ni?

Hallå folket! Har inte hänt nåt här på flera dagar, vad gör ni egentligen? :P

Ingen som vill berätta om sina julklappar eller något annat spännande? :)

Norrskenets
0

Jag fick pengar i julklapp så jag försöker få till mina iller tassavtryck men har bett om hjälp på bildredigering och på iller men ännu inte kommit nån vart. hoppas jag får den klar så jag kan få den in tattuerad efter nyår. Här är länken med bilderna iaf=)

http://www.iller.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=bfbdf28f-7c07-4ba5-b519-a509112ce92a&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup&ThreadListPage=1

Liss
0

Haha, ja de är bra Chrisitine! prata på..:P De är nog att alla är med familj och vänner såhär antar jag. Men någon borde ju nästan fått ett tatuerings presentkort i julklapp eller, är de bara jag som önskar mig sånt?;P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Telefonkontakt
0

Jag har fullt upp med en unge som håller på att få tänder = grinig och ger inte mycket datatid. Och så packar jag för jag flyttar inom några dagar :P

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Musiken
0

Jag forsoker att traffa sa manga vanner som mojligt innan jag aker tillbaka till England pa tisdag :)

Niini
0

Har varit full rulle med bortbjudningar hit och dit ända sedan jul :)

Här finns alla mina julklappar uppräknade, bästa är nog klappen som min tursamme sambo kom med :)

Aviendha
0

Har även jag haft en hel del annat på agendan, sen när jag väl kikat in så har jag vart helt som i huvudet och inte kunnat tillföra ett jota.

Fick jättebra klappar =) Extern hårddisk, presentkort, vattenfontän till illrarna, piercinsmycke mm. Helnöjd!

[slo]
0

Vad tror du egentligen, folk har ju fullt upp med att bli bortbjudna, fulla, bakfulla och annat nu, så jag tror det är läge att ta det lite lugnt nu när det är två storhelger på raken ;)

Jag har förövrigt fått en halsduk i julklapp, önskade mig inget och gav bort två ljuslyktor till min syster :P

Alla firar inte jul på "traditionellt svenskt vis", utan det är bara att tugga i sig och acceptera att alla är inte lika :)