Vad har ni i er töjning?
Som rubriken lyder, vad har ni i er töjning? Byter ni smycke ofta?
Paulina
Jag äger en enkel tunnel i stål, men örat känns instängt och "svettigt" efter några dagar, och jag föredrar att ha material som horn eller ben, hellst i form av någon "krok".
Paulina

Jag håller fortfarande på att töja, så jag byter bara smycke när jag uppgraderar storlek :P Sen ska jag nog försöka skaffa ett par snygga pluggar i glas. :)
jah har ett horn i vänster och så byter ja mellan två olika tunnlar i höger :)

Jag har krokar i kokos :)
// Amanda

Jag har en acrylplasttunnel i båda öronen. Tar ur och rengör varje dag på ett eller annat sätt, antingen bara torka av smyckerna med varmt vatten eller så tvättar jag hela örat ibland.
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
#1 Jag har samma problem. Min bror tipsade mig häromdagen(har 20mm tror jag) att mo man tar lite olivolja på tunneln så ska det blir lite bättre tydligen, ska prova det själv :D
Jag pendlar mellan spiraler och tunnlar :)
#6 Åh, det måste jag testa.Tack för tipset =)
Paulina
Just nu har jag en 12 mm stål tunnel i vänster och en 10 mm stål tunnel i höger. De blir som sagt instängt och sammlas hudavlagringar och skit där i mellan. Så jag funderar på att köpa något bättre. Men tycker stål tunnlar är för snyggt!
Förut hade jag en spiral i horn, de materialet andas jätte bra. Men den är bara 8 mm, så de är att gå ner sig lite gran:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Jag tog nyligen ut mina töjningar :P Men jag hade en hornspiral i höger och en stålcresent (?) i vänster.
/Christine
precis bytt mina plasttunnlar emot ståltunnlar och måste nog säga att mina öron mår betydligt bättre med plast i. Ska dock fortsätta med ståltunnlarna då de är väldigt tunna och lätta.

Jag har 6mm plasthorn i öronen, har lite pluggar och tunnlar hemma men måste töja lite till innan dem går in =)
Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se
Jag håller på att töjja och använder mig av vanliga stickor av metall.
Riktigt billigt och man kan böja dom som man vill ha dom ,bestämma längd etc. smidigt och bra på alla sätt
Har en dyr 10mm stålplugg som föll i bitar efter bara någon vecka i ena, så nu är det inget motiv kvar utan bara en blank sida… 10mm töjsmycke i andra, gjord i typ trä eller nåt. Från början tänkte jag haft 10mm i ena och gjort ett nytt 6mm i andra så det var två lika stora i det, men blev så less när min fina plugg gick sönder så nu drar jag nog vidare, en kompis köpte töjkitt 10-22mm innan jul, jag tänkte korpa så fort han är färdig med 12mm :P

Har haft svarta plasttunnar rätt länge… i våras hade jag en period med ståltunnlar med ringar genom.
Innan jul har jag haft rosa tunnlar i bioflex.
På julafton bytte jag till röda silicontunnlar.
Idag tänkte jag byta till tunnlar i sten som skiftar lite åt lila.
Men mina hål är 6 mm, och ytterkanten på de jag vill ha i är 8 mm (6 mm i mitten) så just nu har jag i mina rosa i bioflex och två töjsmycken på 2 mm i varje hål, så jag har 8 mm i varje hål just nu, och sitter väl såhär ett tag så jag kan få i mina stentunnlar snart =)
golf.ifokus.se
#14 Stentunnlar? Vilken sort? *nyfiken i en strut*
Paulina

http://www.galaxypiercing.com/produktdetalj.php?id=388
=)
Fick i en i ena örat igår… i andra örat ser jag ut såhär nu :S (se bild) 1 tunnel och 2 töjsmycken… så snart får jag väl i stentunneln i det örat också hoppas jag =) Den rosa tunnelns kanter är 7 mm och stentunnelns är 8 mm… sen är den rosa i bioflex också, så den går ju i hur lätt som helst.
golf.ifokus.se