Dermal anchors GBG?
Jag håller på att kolla detta med dermals…. Jag har hittat två olika som gör det: tribe och ed.
Jag är inte så insatt, så….: vem är bäst?
Med erfarenhet, hygien, kundkontakt och hela ledet s.a.s.
Jag vet inte så mycket om VILKA som gör det. Och inte heller egen erfarenhet, men jag vet ryktesväg att ed är bra!:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
jag anser att tribe är bäst. har alltid gått felfritt hos dem, medan jag hos ed fick infektion… (kan hända att jag bara hade otur, men det leder ju till att man inte vill gå till samma, tyvärr) vad gäller dermals har jag ingen erfarenhet utav, men jag hade ändå valt tribe. ett tips är ju att besöka dem båda och bilda dig en egen uppfattning

vart ligger ed? jag vet typ vart tribe ligger men den andra har jag ingen aning om :S du kanske skulle kunna ge mig adressen/vägbeskrivning dit? (A)
står på hans hemsida: http://www.edspiercing.com/allmant/vagbesk.php

tackar =D
Jag tycker bättre om ed som person och kännermig helt klart tryggare med att gå dit pga av det.
Jag tycker att du ska titta in hos Ed och hos Tribe och prata lite med de, fråga lite om just den piercingen du ska göra och känna efter vilket ställe som känns bäst.
Barbarella finns ju nu också nu mitt i stan, de är också riktigt trevliga, har dock inte hunnit titta in så många gånger eftersom jag flyttade till stockholm.. Tror de har kommit igång ordentligt nu.

tack för tipset :)
var inne på tribe förrförra veckan & dom kan tänka si att göra de på tån ^^