Någon som ritar?
Någon som tycker om att rita/designa tatueringar till andra?
Jag har så många tatueringar som jag vill göra men jag kan inte rita för fem öre och jag känner ingen som kan det heller!
Tyvärr har jag dåligt med pengar och kan inte ge någon ersättning, men kanske någon tycker det är roligt med lite utmaningar.
Hör gärna av er!
För det första, hör med en tatuerare lite. De beror lite på vad och hur stor- ifall dem tar betalt för det.
För det andra har du teckning.ifokus också här inne:) Där finns de många duktiga som du kan fråga.
Själv har jag fullt upp med mina egna och har inte direkt någon entussiasm för de just nu:)
Men har för mig att de finns en tjej här inne också som gjorde en tråd om att hon gärna ritar tatueringar.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
I denna tråd är det en tjej som erbjuder sig http://bodyart.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=a2468634-08f2-4e26-837b-9171455290a7&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup&ThreadListPage=4
Hallå hallå! Jag tecknar tatueringar (mestadels old school) och hjälper gärna till (såtillvida det inte handlar om stora saker som en dataljerad backpiece). Mitt galleri hittar du här!
Fotograf, styrman, råttmor och illustratör
Portfolio på Flickr

#3 du är duktig! å nixon var jättesöt=)
Qui dormit, non peccat
asfin pinuppa i svart! I like! :)
Sajtvärd på Iller.ifokus

#3 Oj, vad duktig du är! Jag skulle vilja ha en blomma, en narciss (pingstlilja), du kanske känner till myten om Narcissus?
Bara blomman, inte stjälken, den ska sitta på min bröstkorg en bit över brösten, upp över nyckelbenen och så vill jag att det ska gå upp lite på var sida om tatueringen upp på halsen.
Skulle vara bra om jag kunde skissa upp lite på ett ungefär hur den skulle se ut xD Men jag har inte paint på denna datorn tyvärr.. Någon som kanske vet något annat ritprogram som finns på internet kanske? Har en eee pc nämligen, konstig dator som inte har några vettiga program.

#4&5 Tack så mycket! Kul att ni gillar det jag gör, Nixon är jättesöt i verkligheten också! ; )
#6 Jag ska kolla på det! Jag gör gärna en skiss, oftast är det ju så att tatueraren själv vill ändra lite i skissen och sätta sin egen prägel på det när den skall tatueras. Men jag ska försöka hinna med skissen nu i helgen!
//Tosca
Portfolio på Flickr

Tack så jättemycket! =D
Hej Elega!
Nu är den klar, lägger upp bilden här. Gillar du bilden skickar jag gärna en större version till dig!
//Tosca
Portfolio på Flickr
#10 Kan bara säga WOW!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jag säger detsamma! Den var verkligen skitsnygg! Du får jättegärna maila mig en större bild, jag tror jag dog och kom till narcisshimlen!
Och massa tack och kramar och godis och allt sånt där! 
He he, kul att du gillade den! Jag tackar för godiset och skickar bilden till din mail ; )
Portfolio på Flickr
Hej!
Här är en till som letar efter någon som kan hjälpa mig med att designa en tatuering.
Jag vill ha en tatuering som sträcker sig från ena överarmen över axel, skuldra, rygg, ryggslut och som avslutas ner på ena höften. Den ska liksom slingra sig, tror ni förstår. Motivet ska vara fjärilar.
Det är inte så mycket fjärilarna som är mitt problem utan mer själva designen, hur ska de sitta och hur många ska man ha? Jag tänker mig ett tiotal blåvingar i femkrone storlek.
Några bra förslag?