Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 2088 ggr
Godisnalle_
0

första tatuering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jaha, då har man gjort sin första tatuering Skrattande

Jättenöjd är jag, men vänner säger hela tiden, du kommer ångra dig, du skulle tagit en annan osv, Blir sååå Irriterad Skrikandes

jag vill ju ha något som speglar mig själv & det är min musik, musiken är mitt liv och jag vet inte vad jag skulle gjort utan den.

Tänkte vänta några år, sen ska jag göra min nästa, i en studio, då min systers man gjorde denna.

Godisnalle_
0

Vet inte, Vill bara skryta lite med den :P

förväntar inte mig kritik precis, fast bryr mig inte så mycket. vill mest visa upp :)

Såhär är den klar

Godisnalle_
0

& i framtiden blir det Detta fotot, För att hedra min barndomsvän som tog sitt liv i Oktober. Vet dock inte var på kroppen, men det behöver jag inte tänka på nu.

RIP Hakim Amiri, du & jag, 1998-2008 <3

ChristineL
0

Ja, på den här sidan brukar vi ju inte uppmuntra minderåriga att tatuera sig, och inte heller att gå till "hemmafixare". Men huvudsaken är ju att du känner dig nöjd :)

[jenkass]
0

jag tyckte den var tuff=)

Karmatarerskanise
0

Man bör verkligen inte gå till hemmapulare. Hur många hemmapulare finns det som har autoklav? Jag känner inte till någon som kan punga ut 40000 bara sådär.

Vill man ha kvalite går man till en riktig tatuerare som vet vad den gör, och som gör det fint.

LinnB
0

tyckte också den var tuff :)

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Liss
0

För din skull så hoppas jag det var en renlig miljö och steriliserat material och att den som tatuera dig visste vad han gjorde. Så det inte blir några komplikationer osv. Och de är sant att vi inte stödjer hemmapuleri, men de kunde du läst om på "om sajten".

Och egentligen kunde du ju väntat ett år och gjort det ordentligt. Men så är det! :)

Men kul att du vart nöjd, och vad vänner säger ska du inte lyssna på! Det är din kropp:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

pottsorken83
0

Godisnalle_

Den är skit snygg!

Manfred2
0

jag tyckte den va fin. läckra hörlurar.
din vänner är säkert bara avis :P