Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettallmänt
Läst 1154 ggr
tokage
2009-01-09 14:53
0

Hallå igen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oj, var ett tag sen man var här :). Man känner sig rätt.. hmm… oerfaren, när man hänger här, haha :'D…

Har blivit 2 piercingar rikare sen sist iallafall! Och längtar fortfarande tills jag får tatuera mig, haha, 1½ år kvar! Men då har jag iallafall 1½ år på mig att noga tänka ut vad jag vill ha! :)

Men tills dess så tar jag hand om mina piercingar. Ja ni ser på bilden vad jag har :), mina navelpiercingar är dock inte i det bästa skicket på bilden, men de är bättre nu, haha :)
6 hål i örsnibbarna, varav en töjer jag till 6mm.
2 Helix (båda på vänster öra)
1 off-center labret
1 i näsvingen
och 2 i naveln :)

Lär nog dyka upp lite mer här, det är alltid trevligt att ta del av andras erfarenheter :D!

Och det bästa jag har gjort inom bodyart är nog min systers tatuering, jag ritade skissen åt henne, det enda piercaren ändrade var att han tog bort glorian över J'et och gjorde sken istället :). Kan leta upp en bild på hennes tatuering :). Det är alltid trevligt att veta att något som man har ritat kommer sitta på min systers nacke för evigt (om hon nu inte ångrar sig någon gång och tar bort med laser d.v.s xD)

hus-musen
2009-01-09 18:05
0

hihi va mycket du har överallt=)

Qui dormit, non peccat

Aviendha
2009-01-10 14:35
0

Kul att se dig här igen. Ja, jag skulle gärna se en bild på tatueringen, vet ju att du är jätteduktig på att rita =)

tokage
2009-01-10 14:51
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har ni syrrans tatuering :), inte världens mest komplicerade tatuering, men ändå :D

Aviendha
2009-01-10 15:24
0

Den var fin, gillade färgen i vingarna =)

Liss
2009-01-10 17:46
0

Har du visat den på teckning förr? Tror jag sett den innan av dig nämligen:) Den är fin..
Och kul att du tittar in igen och visar lite..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

tokage
2009-01-10 17:51
0

#5 Det kanske jag har gjort, minns inte riktigt :'), men det är inte helt omöjligt :)

Liss
2009-01-10 18:16
0

Hehe jaja, jag har sett den innan iaf och fin är den:) Och du tänker ju bra gällande tatueringar iaf;P Jag håller själv på att rita mitt ryggprojekt och de blir bara nya ideer hela tiden. Så tiden är nog ens vän i det anseendet:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆