Töjd navel?
Ja nu är det såhär att jag tänkte inte direkt på att jag hade ett hängande smycke, så jag hade det i ca 3 veckor.. Nu upptäckte jag att hålet är större, och "slappt"
Vad ska jag göra? :(
Låta det vara, drar det ihop sig? Alltså, jag antar att naveln inte läker ihop helt?

beror alldeles på hur gott läkekött du har o hur din kropp reagerar. oftast så läker hålet ihop, man kan få ett litet ärr, men jag har hört om de som hålet aldrig läkt ihop helt för så de är väldig individuellt tror jag. byt till ett lättare smycke då, som nått av titan kanske?
Qui dormit, non peccat
Du kan ju osm husmusen säger byta till ett lättare smycke, så kanske det går ihop sig lite. Min erfarenhet är att mina hål drar ihop sig rejält fort. Svårt att få i smycket om jag haft det ur i ett dygn. Men det läker inte ihop på en natt eller två.
Är det mycket stort kan du ju ta ur det ett tag, så får du se hur mycket just din navel vill gå ihop sig.
Paulina
Tack båda för svar!
Shit hoppas det inte växer igen..
Kollar du det varje dag så är det absolut ingen fara. Men lättast är väl att bara sätta i ett lättare smycke kanske? Då kan ju naveln gå tillbaka utan att tyngden (om det nu var det) är ivägen.
Paulina
Oki, jag får göra det då. :)

Fick samma problem i höstas med min navel. Köpte ett jättefint smycke men tyvärr var det alldeles för tungt och stort så mitt hål töjdes också ut, vilket jag upptäckte lyckligtvis bara ett par tre dagar senare så bytte snabbt tillbaka till mitt gamla lättare läksmycke och nu idag syns ingenting alls, hålet drog ihop sig… phu!
Så prova som de säger ovan, håller tummarna att du har samma tur som jag! = )

Det låter bra det alla säger :) men varför inte töja upp den istället?
tex en tjockare stav eller en ring eller någon? as sexit ;)
Tack för alla svar, naveln är normal igen :)