Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: tatueringar
Läst 1445 ggr
dima
0

Jag är med i tidningen!=)

Ja tänk att livet skulle se ut så här, kunde jag inte tro för ett halvårsedan precis! Lite synd att reportern inte kunde något om tatueringar bara, visste inte vad miami ink var. Men men.. Det blir nog bra ändå det här! Jag får göra något jag älskar och det betyder mer än något annat…

Tungan ute

http://arbetarbladet.se/nyheter/hofors/1.433514

Liss
0

Va spännande! Jätte kul att se:) Får man ju nästan försöka ta sig dit någon gång och göra nåt:)

De hade vart otroligt kul att gjort något sånt själv. Så jag förstår att du är glad!:) Önskar dig all lycka med den nya studion.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jenahbella
0

va roligt! :) Grattis! :D

dima
0

#1 Ja det är jätte roligt, trots de ekonomiska tiderna vi är i verkar det som intresset för tatueringar ökar och smycka siina kroppar kommer människor att göra ändå tror jag så det är bara att chansa..  ps du är hjärtligt välkommen!

www.studiodiana.se

#2 Tack tack

Liss
0

Jo de är ju så nu kan jag tänka mig. Lågkonjukturen påverkar mycket, men fortfarande vill folk alltid tatuera sig och smycka sig så:)
Tack så mycket. Är dock en bra bit, för hofors ligger väl i höjd med Gävle har jag för mig. Och de är några mil:)

Du får jätte gärna lägga ut mer av ditt arbete så man kan få se:) Jag är jätte nyfiken:) Fast de kanske fanns på sidan du länka till, ska kolla den nu..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[jenkass]
0

vad kul! lycka till med allt!

Mammsie
0

Jättekul, önskar STORT lycka till med allt i studion!

nighttrain
0

Tatuerare sökes!

finns det någon ledig som vill börja jobba i Halmstad????

mvh nighttrain

Aviendha
0

Vad roligt! Hoppas det går lysande för dig. Lovar att kika in om jag har vägarna förbi!

Ceciliaolucifer
0

Vad roligt Diana!! Det kommer att gå super för dig, du är ju en ren naturbegåvning! Någon dag kommer jag till dig :)