Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 21291 ggr
Mammsie
0

Tatuera text

Hej!

Snart fyller jag år och då har jag önskat mig en till tatuering från min man. Vill tatuera in min dotters namn (Emma) på höger underarm .

Skulle väldigt gärna vilja se bilder på er som har tatuerat in text. Gärna med olika typsnitt, storlekar och placering på kroppen.

Aviendha
1

Ett tips när det gäller typsnitt är att kika under "länkar", där finns det sidor så man kan kika in olika typsitt. Ska försöka få tid till att fota mina senare. Tvättiden väntar ;)

Aviendha
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hittade en på den ena tatueringen som har text. Uppochner pga armens läge (sitter på insidan av överarmen) men ett hum får du ju.

Liss
0

Som sagts, under länkar här inne har du både inspiration från sidor med olika typsnitt och även redan gjorda tatueringar.

Jag har inte fått dit det jag ska göra med text ännu:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[jenkass]
0

mitt efternamn i nacken. typsnitt: old english

CBA
0

Min trenighetstatuering med min och mina systrars initialer, vi har likadana på vänster underarm :o)

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Aviendha
0

#5 Läcker skuggning!

CBA
0

#6 Tack, jag är jättenöjd med den :o)

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Mammsie
0

#4 Gillade verkligen både typsnitt och placering -jättesnyggt!

Tror att Emmas pappa kommer göra något liknande som den du har fast på underarmen. Jag har nog tänkt mig ett typsnitt mer likt #5. Mjukt, snirkligt och fint!

zoolatri
0

# Den var riktigt riktigt fin!:)

juliapettersson
0

Jag vill också tatuera text och sitter och letar efter inspiration… men ungefär såhär ska den se ut, fast med skuggor och mera snirklar ;)

Mammsie
0

#10 Gillar också mycket snirklar!