Nu har jag töjt klart!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Efter att ha töjt mina öron i ca 5 år är jag nu klar! (Hoppas jag) haha.
Näe, men nu har jag köpt snygga och dyra tunnlar så det får nog vara färdigt med töjande för min del, nu ska jag börja lägga ut dyra pengar på snygga tunnlar och pluggar! Måste skaffa ett par tunnlar och ett par pluggar i pink ivory.
Har inte orkat leta fram någon bild så jag bifogar en film från youtube där dom syns istället..
Kanske bör nämna att jag har 28mm ;D

Hehe, ja om filmen så kan jag ju säga att Totti är galen i att pussas, han får aldrig nog.. så fick jag för mig att jag skulle filma när vi hånglar lite ;) Han hade dessutom en så söt, svart huvtröja på sig där det står "These are my church clothes" :)

shit de var stora hål i öronen de!
hihi söt pussgalen illler=)
Qui dormit, non peccat

#2: Jag tycker dom är allderles lagom. :) När man börjar töja blir man ju lätt storleksblind, men nu tycker jag faktiskt att jag är klar. Otroligt nog ;)
Jag tyvker att du passar riktigt bra i den storleken. Ofta tycker jag att 10-15mm börjar blir för stort för en del, men som sagt - dina ser bra ut =) Vilket hångel du fick btw ;)
Paulina
Ha ha, härlig film! Tänkte just om du "fuskade" med något gott eller om han hånglade med dig bara för att…