Tassar ;)
Många som har tassar verkligen, och jag är inte bättre själv. Ska iväg på tisdag och göra avtryck från mina båda katter, hehe :) Älsklings pälsbollar!
/Christine

vill oxå ha mina pojkars råttassar! men ingen vill göra så smått..
Qui dormit, non peccat
hehe mm.. :) redan på tisdag din fuskis!:)
#1 Neeh de lär nog vara rätt tråkigt efter ett tag. Så pass små tassisar kommer att flyta ihop med ålder.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

#2 jo finns risk för det.. men ändå=) de är ju iaf 2 cm långa, men med detaljer så blir de svårt..
Qui dormit, non peccat
Husmusen: du får väl förstora upp dem, bli först i sverige med en enda stor rått-tass över ryggen ;)
Du får visa bild sen, som vanligt är jag sjukt nyfiken och tillfredställer min tattueringslust genom att kika på er andra ;)
Paulina
Ne förvisso, men de blir ändå rätt svårt att få dem bevarade med åren. Men vill man så vill man, då ska inte en tatuerare få stoppa en. Men så är de nog rätt smart att lyssna till en tatuerare i den poängen också:) Dem vet vad dem gör..

sen blir sånna små tassar skitdyra oxå, så ja måste göra nått mer isåfall.. o jag vet inte vad jag sak göra mer=) har itne råd heller för tillfället.. men men, får se hur de blir=)
Qui dormit, non peccat
#6 Ja de är sant. Om dem har minimumpris så blir de en hel del för bara några små tassar:)
Jajjemen och ytterligare en ny studio ska jag till, det gäller ju att variera sig ;) Alltså inte ny som i nyöppnad, utan ny som i att jag inte har gått dit tidigare.
Och självklart utlovar jag bilder!
/Christine
Haha härligt:) därför de redan var på tisdag då..?:) eller idag.. eller ja..
#6 du får väl göra några blommor eller nåt och mitten av blomman är en råttass- då gör det ju inget om det syns glasklart efter ett tag.. :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#8 Vi vet ju iallafall att han är duktig :)
#9 - Ja, jag bokade den här tiden i juni och det här var den första tiden dom kunde ta. Alltså på tisdag nästa vecka är det :)
#11 - Jaa! Det vet vi faktiskt :) Bara jag som inte vet den exakta placeringen än, men det hoppas jag att han kan hjälpa till med :)
/Christine
Jag är nyfiken på hur stora dina tassar blir Christine!
Jag som har gjort en iller tass blev förvånad över storleken, men den stämde exakt med orignalet (illerns tass).
Är det stora kissar du har? ;) jag tänker på en av våra katter på 8kg, hans tassar är inte att leka med 
Ja, jag tycker också det ska bli kul att se hur stora dom blir! Har inte gjort avtrycken än men köpt en stämpeldyna iaf :)
Jag har en hona och en hane på ca 4 kg, men hela han är mycket större i kroppen än vad hon är och även tassarna så det ska bli kul :)
/Christine
Hehe, ska bli kul att se :) Lycka till med avtrycken ;) gör inte som jag och släng i mobilen i tvättmaskinen.
Men kära du, vad gör mobilen i tvättmaskinen? ;) Hehe, ibland lyckas man alltså :P
/Christine
Jag hade en fantastisk ide om att göra en canvastavla med hjälp av tassavtryck från mina illrar. Men Hugo som var försökskanin nr 1 och jag hade inte riktigt samma åsikter om hur den här tavlan skulle göras. Så han stutsade runt och jag fick akrylfärg över allt, och på mina kläder. Så jag fick kasta in dom fort fort i tvättmaskinen så att färgen inte förstörde kläderna, men jag hade helt glömt bort att mobilen låg i ena byxfickan.
När jag gick därifrån hade jag en lustig känsla av att ngt inte stämde. Klonk-klonk hördes ifrån maskinen, - JISSES! 
Haha! Men Hugo då ;) Jag har ju en väldigt bestämd dam här som säkert inte kommer vara helt nöjd över min briljanta idé med stämpeldyna heller, men jag får kämpa lite med henne ;)
/Christine
Ja, igår gjorde jag dom alltså. Ser lite roligt ut att dom inte är likadana men det var ju det som var poängen ;)
Sitter alltså på högra ankeln och är gjorda av Daniel på Waterproof här i Örebro. Tog ca 30 min och han tog hutlösa 900 för det!
Höll på att få en chock, sofies lilla blomma tog också en halvtimme och kostade bara 600 ju av samma kille…
/Christine
Fina!:) Fast dem är väl sneppet större än Sofies blomma? så de är väl inte så konstigt isf. Fast 300:- mer är ganska mycket såklart.
Tja, jag vet inte. hennes blomma är ju mera smal och dom är här så runda. Men jag tyckte att det blev lite mycket ändå… Men jag är väldigt nöjd med att jag har förevigat minnet av mina katter :)
/Christine
kom ni inte överens om priset innan sittningen då? nu vet jag inte hur sofies blomma ser ut men det kanske beror på att dina tassar är ifyllda, gick kanske åt mer färg?
Jag betala visserligen 400:- för mina fyra tassar.. och dina är nog nån cm större. Och dessutom gjorde jag mina på de mest oseriösa stället här i stan, så… jag tror att 900:- är ungefär vad de går på.
Äh, sånt där går ju inte riktigt att få ut. Mina fjärilar gick ju på 1500:- på en seriös studio och är mycket större än dina tassar. Så¨sånt där kan man bara veta om man verkligen frågar tatueraren vad dem utgår ifrån:)
Dem är fina och speciella helt enkelt iaf:)
#23 - Nej, det hade vi inte, vilket kanske var dumt av mig men eftersom det inte var något större projekt så tänkte jag att det inte kan gå på så mycket. Men det är så himla olika hur dom gör upp priserna verkar det som.
#24 - Ja, det är som sagt svårt att räkna ut hur mycket dom skulle ta, bara att traska iväg med färdig bild helt enkelt när man bokar :)
Även om det här var en seriös studio så tror jag inte att jag kommer gå tillbaka dit, tyckte det var lite trångt och rörigt där. Nej, jag kommer gå till han som gjorde fenixen i framtiden, där var det ljust och luftigt och trevligt :)
/Christine
Ja dåså, man ska absolut gå till den man trivs bäst med:)

#26 tycker absolut du ska fortsätta att göra dina tattoo på waterproof!!!! Finns ingen bättre studio Och den är väl inte så liten… Jag och maken har gjort de flesta där, men hos David.

menade inlägg #25
Smaken är ju som baken :) Jag vet att de är jätteduktiga där, men det är dom på Big Slick också och jag gillade deras lokal bättre.
/Christine

jag har funderat på att tatuera mina myskatters tassar men vet inte vad priset skulle ligga på & hur jag får tassavtrycken x)
hu gjorde du? ^^ (jag vet att jag kanske låter lite dum men ah)
Jag gjorde så att jag köpte en stämpeldosa och helt enkelt gjorde avtryck på papper som jag sedan knallade iväg med till tatueraren. Det blev några halvdana innan jag blev nöjd, annars är ju ett sätt också att fota trampdynorna när katten ligger och sover.
Vad gäller priset så kan bara din tatuerare säga det.
/Christine

hehe oki kan man köpa en sån stämpeldosa på närmsta hobby-butik el?
Jo de hade jag nog kunnat koppla själv efter ett tag men hur mycke fick du betala & vilken tatuerare gick du till? =)
Japp, hobbybutiker är det nog som gäller.
Det har jag skrivit tidigare i tråden, Daniel på Waterproof och 900:-
/Christine

oki såg inte de :$ tack för infon ändå ^^
hehe nästan så jag går till en hobbybutik imon