Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 1282 ggr
cillisw
0

Tatuering på fredag!

Nu är jag jätte nervös! Skulle bara titta in och se vad min tatuering skulle kosta, men det sluta med att jag boka tid. Så på fredag kl 13 smäller det, då ska jag göra min första tatuering! Åh jag kommer inte kunna sova innan dess hihi!

ChristineL
0

Åh, vad spännande! Vad blir det för motiv då? :D

Aviendha
0

Grattis! Vill gärna se bilder sen ;)

cillisw
0

#1 Ja det är spännande hihi! Det blir mitt namn i skrivstil och en liten katt-tass med ett litet hjärta runt, lite personligt sådär då jag älskar katter. Ganska vanligt med tassar sådär men jag tycker det är väldigt sött. :)

#2 Tack så mycket! :) Självklart kommer det bilder sen! :)

Aviendha
0

#3 Aha. Jag är en av de som bär tasstatuering, det underbara med dessa är ju att ingen tass är den andra lik =)

cillisw
0

#4 Jaha :) Ne det är sant hihi!

Min tatuering kommer att gå på 1200 kr och den är inte så stor, är det dyrt eller ligger det på normalpris? Det är som sagt min första tatuering så har inte så stor koll på pris.

Aviendha
0

Det är svårt att säga utan att veta vad som behövs för att göra den, och hur stor "inte så stor" är ;)

Gluskap
0

De tatuerare jag vet har inget pris för just tatueringen utan har per timme, och då ungefär runt 1000:-

cillisw
0

#6 Jo det är klart :)

#7 Ja så är det säkert. En vän till mig tatuerade sig nyligen och hennes är större än vad min kommer att vara och hennes kostade 600 kr.

Gluskap
0

Var ska du ha tatueringen?? Förstår om du längtar =) Det är alltid roligt med nytt!!

cillisw
0

#9 Ju guu vad jag längtar och nu är det inte så långt kvar!Tatueringen ska jag ha vid ena höften ungefär. :)