Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 5875 ggr
SagaLina
2009-01-23 17:29
0

Svalor

Hade tänkt mig att jag skulle tatuera in en eller två svalor någonstans, svalor får mig alltid att tänka på min mormor så det blir lite som en minnestatuering.

Det tråkiga tycker jag är att det är ganska vanligt med svalor…och sen vilken stil de ska vara i. Vet någon vart det kan finnas bra med inspirationsbilder?

Aviendha
2009-01-23 17:36
0

Svalor kan göras i många stilar, så det går att få dem lika personliga som vilken annan tatuering som hellst =)

Under våra länkar hittar du massor med siter, studios mm där du kan hämta inspiration. Hoppas du hittar något du gillar =)

Liss
2009-01-23 19:19
0

Som sagt kan man få svalor väldigt speciella om man vill det. Finns så många olika varianter och färger, bara fantasin som sätter gränserna egentligen.
Placering med två svalor, har jag alltid tyckt de är skit snyggt med en på varje sida nedanför nyckelbenet ungefär. Eller en på varje höft. Eller kanske en på varje fot eller så..

Inspiration finns på länkar.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Johanna84]
2009-01-25 21:39
0

Jag älskar svalor…. Har två stycken i old school stil vid ryggslutet, har aldrig ångrat den gaddningen för en sekund… är supernöjd…

Lycka till med att hitta "dina" svalor, det finns ju som sagt i en Massa olika varianter och stilar….

/J