Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 1604 ggr
peaches
0

Då hade man bokat en tid!

Bokade en tid för tatuering igår på Old Bones Tatoo i Malmö till den 28.e maj! Jag är riktigt spänd för det :D

Det bir tre nautical stars vid handleden antagligen(jag vet stjärnor är vanligt och opersonligt) men jag kör på snyggt haha :)

Mamma är inte för glad på mig och menar att jag aldrig kommer få ett jobb om jag gör detta, men men. Mammor är mammor.

Aviendha
0

Spännande! Jag gillar verkligen dessa stjärnor =)

peaches
0

#1 Jo, jag med. Funderat på att göra dem ett tag också.

Jag vet inte riktigt om jag tycker det är snyggast nedanför nacken eller vid handleden. Blir lättare att dölja vid nacken, men vet inte om jag ska låta en sådan grej stoppa mig att det skulle vara svårare att täcka :) långärmat funkar :)

Aviendha
0

Personligen går jag efter hur jag vill ha det, men det är ju värt att tänka på vilka jobb man vill ha i framtiden, för även om det idag är rätt avslappnat på de flesta ställen så vill vissa ändå att man ska se "hel och ren" ut.

peaches
0

Precis :) men jag har inte haft några problem under min praktik(studerar till lärare). Får väl se, jag har en tid i alla fall och ska göra stjärnor det är vad jag vet.

[Johanna84]
0

Spännande Glad

Jag har en svart/röd nautical star på ryggen… Jag är också Vääldigt svag för stjärnor..

Jag är tatuerad på underarmen, och jag har aldrig fått några negativa kommentarer över de… tror fördomar mer och mer tvättas bort, nu är tatueringar så himla vanligt… det är nästa mer originellt med människor som inte har nån gaddning.. Flört 

Hur som helst… Lycka till, de blir säkert skit snyggt..

peaches
0

#5 Ja, det är nog sant det :D Funderar på att inte ha någon färg utan abra det svarta, det kan nog bli ganska snyggt :)