vilken näspiercing?
Vilken näspiercing är mest praktiskt och bekvämast, skruv eller rak? Och då syftar jag på till näsvingen.
Ska pierca båda, men vet inte säkert vilket sorts smycke jag ska välja. Förlsag?
Till näsvingen har jag alltid gillat skruv bäst. Dock inte en sån som skruvar sig en bra bit, utan en sån som är ungefär som ett L. fast lite mjukare i formen ändå.
Dem sitter kvar och känns inte speciellt mycket i näsan.
Medans raka kan åka ut lätt och stöta imot beroende på hur långa dem är.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
min favorit är L-varianten som LisetteS oxå beskriver. Men det är kul att variera med ring då och då.
Jo, litet tillägg, en sån som skruvar sig som en spiral i näsan känns jätte mycket. Den har en förmåga att även skruva sig så den syns i näsan, vilket inte är så vackert.
Så därav gillar jag även L varianten mera:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Har skruv-varianten, tappar i princip smycket annars.
Sämst är väl den versionen med kula längst ut >_<
≧◔◡◔≦

Har skruv-varianten jag också. Den 'trillar' oftast ner, så den syns i näsan. Ser ut som en kuse då, mindre vackert. Älskar L-varianten! Klart mest bekväm. Hade två stycken förut, men har tappat båda.
Har endast skruv-varianten nu eftersom att det känns som det är minst risk att den trillar ur för mig. (jag har en förmåga att gnugga mig i näsan extremt mycket då jag sover, lyckas alltid tappa smyckena då
)
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?