Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 2233 ggr
AndreasS
0

Nu är det gjort

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har vart medlem här på sajten sen sajten startade men har fram tills idag inte haft någon tattoo, men så idag förgyllde jag min högra underarm med denna. Korset står för evighet och bokstäverna för mina söners förnamn M som Michael och E för Elias.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Aviendha
0

Grattis till tatueringen! Gillar färgskiftningen. Du får gärna visa hur den ser ut sen när den läkt.

AndreasS
0

Det kommer bild på den när den har läkt.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Liss
0

Ja, grattis till första tatueringen. Jätte fin mening med denGlad

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AndreasS
0

Mer information och bilder finns i min blogg.

Gluskap
0

Den är jätte fin!!

Ernst76
0

Snygg. Nu börjar beroendet he he…

AndreasS
0

#5 Tack.

#& Har redan fått mersmak och funderar ut nästa gaddning.

dima
0

Gå till en studio nästa gång! Så kommer du att se skillnaden på kontur och kontur. Bilden på gaddad.se va bättre. Men huvudsaken är att du är nöjd, det är trots allt du som ska se den varje dag.

Åhh grattis och välkommen in i beroendet!!

Denna kommentar har tagits bort.
AndreasS
0

#8 Han som gjort den ska bättra på den bara den har läkt.

Men oandra sidan är jag nöjd med den. Gick till våra studios vi har här i stan och dom ville ha mer än 4 dubbla priset för den och dessutom ville dom rita om den då är det inte längre den gaddningen jag ville ha.

dima
0

#10 Jag tänker inte dribbla om pris mm då jag vet precis i vilken situation mr. J sitter i har vart där i några år så jag vet!Skrattande Det jag tcker är tråkigt är att du har fått vad du betalar för, Bara för att du sitter hemma och tatuerar behöver det inte bli dåligt.

Lite kritik får du räkna med om du lägger ut bilden till allmän beskådan!Glad

[lillbrun]
0

Snyggt kors :)

AndreasS
0

#11Kritik tål jag, som jag även sägar så är jag nöjd med den. Alla tatuerare är inte proffs i början. Övning ger färdighet och erfarenhet. Nu var jag modig nog och lät mig vara ett övnings objekt vilket jag inte ångrar. Huvudsaken att jag vart nöjd och han ska bättra på det som jag är mindre nöjd med.

#12 Tack

norrandy
0

Schyst tattoo

Hade samma problem med mina runor dom ville inte göra dom på mitt sätt. Med mina runor spenderade jag mer tid på att övertala tatueraren att göra dom "slarviga" än jag gjorde under nålen.

Gluskap
0

Det är bra med sådana som dig, tatueraren kan ju inte bara sitta och tatuera på grisskinn alltid och behöver lite äkta vågligt kött ;)
Och så länge som du är nöjd med den och han ska fixa eventuella missar så =) Dels, har varit med om proffstatuerare som också gjort missar.

AndreasS
0

#15 Man måste våga, i mitt fall handlade det om avervinna min rädsla för nålar och för att skulle få mer erfarenhet. Att det finns proffstatuerar som gör missar det vet jag då min sambo råkat ut för en sådan och det var ingen liten miss heller som tur är så gjorde hon över den igår då samma kille som tatuerade mig gjorde över hennes gamla.