Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttöjning
Läst 1952 ggr
Theres
0

Töja fort

Jag tittade på Plastikdoktor 90210, och då var det en snubbe med tatueringar i hela ansiktet och töjningar överallt som hade spräckt sitt öra, så han skulle operera ihop det igen så han kunde fortsätta töja.
Han jobbade på en studio, och då kom det en en tjej som ville töja ut sina öron igen (hon hade haft dem ur i 2 veckor tyckte jag hon sa) och jag vet hur mycket mina töjningar krymper på 5 minuter om jag tar ur en tunnel…
Iallafall, så skulle denhär ansiktstatuerade snubben töja hennes öron åt henne på studion… Så han tog en stor töjgrej och massa salva och bara tryckte igenom.
Är det bara vi som är rädda om våra öron och gör det själva i "lugn" takt hemma?

golf.ifokus.se

Aviendha
0

Det är nog många som råkat spräcka hemmavid med, men jag tror inte att många tänker att de ska töja upp så fort som det bara går, oavsett smärta och allt som det kan medföra. Jag hoppas då inte det i alla fall.

hus-musen
0

De kanske bara är ni som är rädda om sina öron o inte vill skada dem i onödan=)O ni vil inte ha fula kattrumpor!

Personligen så skulle jag aldrig lita på någon som först töjt sönder sitt eget öra så han måste operera för att få ihop örat igen..O nu ska fortsätta töja.. Då har han ju spräckt det för att han haft för brottom..

Nu vet jag ju inte hur stora töjningar tjejen haft innan, de kanske var myckte som inte hade hunnit gå ihop?

Qui dormit, non peccat

Liss
0

De var inte en dermal punch som han använde då? De använder dem ibland i Usa osv för att göra "töjningarna" så stora man vill ha dem direkt. Funkar inte hur stort som helst, men iaf ett par mm att börja med. Ungefär som kakformer så trycker man bara till och ut kommer en plätt från öratGlad

Är ungefär som att pierca sig fast i större omfång. Men tror inte de kan vara så vettigt. De blöder en massa och jo, kattrumpan slipper man, men de kommer bli en fin ärrvävnad om kanterna kan jag tänka.

Om de inte var en sån så förstår jag inte alls vad han tänkte. Men jag vet inte hur vanligt de är i andra länder att ta det försiktigt. I afrika så byter dem åtminstone upp sig sakta vad jag vet. (eller vart de nu är)

Neh, sin egen takt är bäst.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

hus-musen
0

#3 Ja i afrika har de ju stora "blomfat" i öronen och läpparna så de kan ju knappast ha brottom när de töjerSkrattande

Hmm att göra som du beskriver låter ju inte så super tycker jag iaf, de måste ju vara bättre att töja långsamt! Mindre skada på örat och man slipper ett stort sår! Kan tänka mig att de lätt blir inflammerat..

Qui dormit, non peccat

Liss
0

#4 Ja precis:) Dem byter upp sig när dem kan.. vilket är när de är läkt innan:P

Neeh de är nog inte alls bra i för stor omkretts.

Theres
0

#3 Nej, han hade en töjsticka som var smal i en änden och tjock i andra =)

golf.ifokus.se

Liss
0

#6 usch! läskigt!

MimmieM
0

Både jag och min syster har spräckt våra öron i vår iver. Syrran rev upp det ordentligt och idag är det väl en halv cm lång kil som ser riktigt ful ut. Mitt läkte tack och lov, kanske för att det blev så sjukt infekterat att jag inte kunde sova om nätterna, så jag tog helt enkelt ut det och lät det växa igen.

Carpe Diem