Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 2812 ggr
Gluskap
0

Ny gaddning idag =)

Om 3 timmar är det dags för lite text :)

Nästan så jag känner lite fjärilar nu, känns som det var så länge sen jag tatuerade mig så har glömt hur det käns ;)

Foto kommer när jag är hemma igen!!

Liss
0

Spännande! Väntar på bilden ..Glad

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

hus-musen
0

o spännande!

Qui dormit, non peccat

Gluskap
0

Ah! Ni får hålla er till måndag… Jag med Gråter
Precis när jag hämtade upp min pojkvän för att köra till hans kompis som skulle tatuera mig, så ringde han och sa att maskinen gått sönder!! Så han skulle köra och få den fixad ikväll, men var helt fullbokad hela helgen…

Så på måndag gör vi ett nytt försök!!
Och gud vad jag blev besviken!!
Trodde först min pojkvän skojjade när han sa det! Saken är den, att igår skojjade han med mig om att hans kompis ringt och sagt att det inte blev något. Så jag gnällde på honom i dag och sa att bara för han skojjade om det så blev det så också!!

Man ska vara försiktig med vad man önskar sig Flört

hus-musen
0

stackare=) Håller tummarna för dig på måndag då så inget nytt ploppar upp=)

Qui dormit, non peccat

Liss
0

Hehe okej, ja men de är ju snart iaf! Glad

Gluskap
0

Jo men blir besviken när man för en gångs skull har något att se fram emot! Förhoppningsvis fungerar maskinen på måndag så vi kan köra =) Det kunde ju varit värre att han inte hade tid med mig förren om flera veckor ;)

Liss
0

Hehe joo förstår precis hur du känner!Glad Men var glad du, jag har ingen tid alls istFlört hihi!

Aviendha
0

Vad trist att behöva vänta! Men den som väntar på något gott väntar aldrig (eller är det altid?) för länge Flört

Liss
0

#8 Hehe mitt motto är Alltid för länge;)

Gluskap
0

Håller med, det är ju faktiskt alltid för länge ;)

Pimu
0

mm .. måste hålla me er .. "man får ALLTID vänta för länge" ..

Gluskap
0

Om ett par timmar så är det slut på väntan! Maskinen är lagad och förhoppningvis fortfarande hel när turen kommer till mig idag!! Kl 17.00 börjar det Skrattande

Liss
0

Ah, skoj!

soetisen
0

När får man se resultatet? :P

- Medarbetare på studier.ifokus

Gluskap
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Resultatet kommer nu =)
Slutade med att min sambo kom hem med en tatuering han med, därför jag inte är hemma förrän nu! (hans kompis som gjort i dag)

Så här är min, precis dragit av plastet =)

Satmaran
0

Snyggt!!!

Liss
0

Riktigt snygg font på texten!Glad

Gluskap
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

sambons nya, dock ej helt klar!

Liss
0

Riktigt bra gjort! Duktig tatuerare!

ChristineL
0

Jättesnygga båda två!

Gluskap
0

Jag var lite inne på att lägga skugga, men vi tyckte att hjärtat gjorde sitt, men nästa gång ska han fejk skugga så jag ser hur det blir. skuggningen är iaf jätte snygg på pappret, men vill inte riskera det ser rörigt ut på mig!

Gluskap
0

Tatueraren uppskattar det jättemycket =)

Liss
0

Alltså ögonen på dödskallen vart jag helt fast i.. jag kommer och tatuerar mig hos denna person!Skrattande

#21 Jag tycker din ser riktigt bra ut redan och de är möjligt att de blir för mycket med skugga, eller så blir den mer levande. Svårt att säga:)

Gluskap
0

Mm, precis, därför vi tänkte provskugga först, men tänkte vänta till den läkt =)

Han har ingen studio, men är sjukt duktig!! Finns i Malmö ;)

Liss
0

#24 Jo jag såg att du var i malmö, så gissade på det. Jag tycker verkligen han ska sattsa på att öppna eget!Glad

Jo de kan nog vara bra att vänta lite nu:)

Gluskap
0

Han väntare på att en tatuerare som han ska jobba hos ska flytta till större lokal. Han vill inte köra igång eget med en gång, vilket jag tycker han gör rätt i, därför han som han ska jobba hos är väletablerad med ett gigantiskt kontakt och kundnät =)

Liss
0

#26 Ja de låter ju som en himla bra början, då kan han säkert få sig en egen kundkrets först innan han startar sitt egnaGlad Hade jag bott närmare hade jag blivit stamgäst;)

Gluskap
0

Usch, jag förstår hur du menar…
Han är en gammal kompis till min pojkvän, så jag har inte känt honom så länge, men jag har en känsla av att jag kommer tillbrina mycket tid där… ska bla göra den stora på sidan hos honom =) Så det är farligt att ha kompispris också!!

Liss
0

#28 Haha, farligt! Jag skulle vara överlycklig om jag hade kompispris hos någon duktig!Skrattande Men jo, jag förstår hur du menar..

peaches
0

#28 Jag har också tatuerat mig i Malmö hos en som inte heller har egen studio, en kompis till min bror. Det är bra med kompispriser eller hur?

Gluskap
0

Haha mm, kanske samma?? Vad hette han då?

Repoort
0

Det blev jättesnyggt. Stilren snygg text.

peaches
0

#31 Han brukar kallas för Dempe

Gluskap
0

Då är det inte samma =)

peaches
0

#34 hehe okej :D Då hade världen vart bra liten.

LinnB
0

Vilken sjukt fin tatuering! Din sambos var också frän.

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

soetisen
0

Vilka snygga tatueringar! Dem var jättesnyggt gjorda också. Brukar inte se bilder så ofta med så bra gjora tatueringar som dem :P

- Medarbetare på studier.ifokus

Gluskap
0

Va roligt, jag tror jag ska ta och visa denna tråden för vår kompis =)

murderdolls
0

grymt snyggt gjorda måste jag säga :) startar han eget eller börjar jobba på en studio så får du säga till här :)

Gluskap
0

Han väntar på att en av malmös skickligaste tatuerare ska flytta till större lokal så han kan börja där! Så innom kort kommer han vara på studio, men han tatuerar ju för fullt nu också.
Har ett par dagars väntetid =)

Liss
0

Jag tycker absolut du ska visa tråden för tatueraren. Att få höra så mycket positivt är ju bara kulGlad

Ja, man önskar ju att man hade vägarna förbi malmö.. men så är ju inte riktigt falletTungan ute