Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 3277 ggr
KickanLilja
0

Välja tatuerare

Jag håller på att bli tokig på det här =S Först hade jag problem att hitta vad jag ville tatuera, nu har jag problem att hitta en tatuerare=/

Alla säger olika om alla (har kollat de flesta i Eskilstuna, Norrköping, Örebro och Katrineholm), men jag vet inte vad jag ska lita på. Hur väljer man egentligen vem som ska få rita på ens kropp?

Liss
0

Man bildar sig en egen bild utav tatuerarna, genom att kika på deras arbeten och kolla upp lokalerna och dem själva som person. Om de är något spciellt du ska göra, kan du kolla ifall dem är duktiga på just den genren.

Annars kan jag säga att Martin på Lucky 7 i Norrköping är jäkligt duktig. Om de är häromkring du söker. Glad Även Calle är bra där inne.

Men viktigt är att besöka dem innan och bilda sig en egen uppfattning helt enkelt.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

KickanLilja
0

#1 Jag har alltid hört att Stanley i Kumla är riktigt dktig (det ser ut så på hans sida med), men nu har jag hört massor som har blivit missnöjda med hans verk…

Norrköping är bara 8 mil härifrån, så det kan jag absolut tänka mig. Har du gjort dina hos honom? Vad har du för motiv? Har han lång väntetid?

Liss
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#2 Jo jag såg i din andra tråd att han i Kumla fick kritik. Och är det flera som säger att dem är missnöjda kanske man ska lyssna lite till det. Men de är nog bra att också kolla själv.

Jag har inte gjort hos Martin ännu, men ska absolut göra mina planerade hos honom! Mina fjärilar på handlelden är av Calle på Lucky 7.

Men min mor har gjort en panter och en ros hos Martin, som är riktigt snygg. Har tyvärr inga bilder på min dator. Och sen har även min bror gjort hos honom och många andra jag känner. Och alla är mer än nöjda. Han har en väldigt stor kundkrets och jag har nog aldrig hört ett negativt ord om Martin.

KickanLilja
0

#3 Kollade runt lite på Martins namn igår efter ditt tips, och jag hittar också bara positiva saker, om både honomoch de andra på L7 (både i Nk och NyK).

House of Pain då? Vad har du hört om dem?

Liss
0

#4 House of pain i Norrköping gillar jag inte alls längre. Dem hade en bra kille förr, men han åkte vidare tror jag och dem bytte plats på lokalen. Efter de är de bara en kille där som är lite halvbra, enligt mig.

sandra1977
0

det finns en tjej på trädgårdsgatan i norrköping som heter Ingela,jag tror studion heter Black Dawn..hon har gjort min sambos alla 8,hon är jättebra o väldigt mån om att man mår bra under själva tatueringen.

KickanLilja
0

#6 Tack för tipset! Henne har jag inte hört talas om, ska kika om jag hittar lite bilder  på tatueringar av henne… Vad har din sambo för tatueringar? Är hon bättre/sämre på nåt?

sandra1977
0

jag är inte så insatt i vad som är bra o inte..bara att min sambo är nöjd med sina..ska se om jag hittar en bild på den som han har på ryggen..inte så bra kvalitet på bilden tyvärr..

KickanLilja
0

#8 Tänkte bara om hade hade någon sort som han tyckte blev bättre eller så… Jag ska tatuera en lilja med väldigt mycket skuggningar som måste bli bra

Liss
0

Tycker absolut inte att du ska gå till Black dawn. De är där jag tatuera mig när jag var 15 år, så dem är inte seriösa för fem öre. Dessutom är min på ryggen gjord av henne, och den är inte ens rund där den ska vara!

sandra1977
0

tråkigt Lisette..Håkan är som sagt väldigt nöjd med Ingela o han har tatuerat sig där sen han va 16,idag 29.

sandra1977
0

jag kan som sagt inget om tatueringar..vet inte om bilderna hjälper nåtGlad