Kvinnlig piercare?
Hallå på er.
Tänkte fråga om ni vet någon kvinnlig piercare i närheten av Norrköping.
Jag vill ju göra en intimpiercing, men jag är rätt larvig. Har ingen större lust att bli piercad "down stares" av en man och speciellt inte av någon här i stan som jag känner en del.
Så vet ni någon bra, kvinnlig piercer, till larviga mig?
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Vet tyvärr ingen, men eftersom att jag också är som du så skajag dra till Linköping och göra min intimpiercing på Tribe förmodligen, om Fnuha också vill göra där..
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Varför just tribe?:)

ingen aning.. för att det inte ligger i norrköping och min pierfcare i västerås har slutat? :)

Annars får du ta dig till malmö och india ;)
#3 Hehe okej^^ Så de är alltså att du inte vill pierca dig här i stan, som du menade, som mig
#4 Haha ja jo! Är de en bra kvinnlig där alltså? Är ju lite långt som sagt.

#5 ja, vill inte gör här i stan. Gillar ju inte lucky7 så värst mycket sen så är jag osäker på om de ens gör intimpiercingar där..
#6 Ja jag vet faktist inte heller:) Har aldrig hör någon som gjort intim där.

#7 vad för intompiercing är det du vill göra? :)
#8 En christina!
#9 Jag vet tyvärr inte heller någon kvinnlig piercare i närheten av norrk men kan ju försöka att höra mig för lite. Jag tycker absolut inte att du är larvig.
Du får passa på och göra här i örebro hos Polly när du ska upp på christines födelsedagsfest :) Då kan du komma på fredagen redan så hinner jag träffa dig med ;)
#10 hehe tack tack
#11 Christine sa dock att Polly inte var speciellt bra? Eftersom hon inte verka veta vad hon gjorde och hög i den typ? För de var faktist de jag tänkte innan.. Att ta de där vid min och hennes födelsedag. Men när hon sa så, så.. 
#12 Jag har suttit och funderat på det där om hon högg eller ej. Jag kolla inte och christine kolla inte heller, så det kan vara så att det är så det känns. Men vet att hon va lite "okunnig" om just den intimpiercingen. Hon sa att det inte va den vanligaste man bruka göra. Men jag är super nöjd ändå, den sitter jätte fint och läkte toppen bra. Tragusen gjorde jag hos henne med och hon placera den jätte bra och högg INTE genom nålen då
Och samma sak där, den har läkt super bra. Hon är ju ganska ung så hon är väl inte jätte erfaren och intimpiercingar gör man säkert inte så ofta. Och som hon sa min va inte den vanligaste.
#13 okej, ja men då kanske jag kan sattsa på det iaf då
Vad kostade din, och tyckte du det kändes bra för övrigt med lokalen osv?
#14 Ja det tycker jag allt du kan. Borde ju gå att ringa och prata med henne innan och se hur hon verkar till att göra den piercingen. Och då hinner du kanske känna om du får ett bra intryck eller ej :)
Jag med mitt guldfiskminne, men är ganska säker på att jag betala 500 kr. Och det kostar alla intimpiercingar. Jag tycker det kändes jätte bra, jag som verkligen inte är bekväm alls att klä av mig så för folk kände mig trygg där inne på hennes rum. Och hon byte handskar efter att hon märkt ut stället. Gjorde rent ordentligt innan osv. Kollade så jag mådde bra när det va färdigt och om det kändes bra. Rummet är ganska litet men det är rent och ordning och reda. Fick med lapp om skötseln. Jag kommer helt klart gå dit och göra alla mina andra piercingar med :)
#15 Okej, tycker de låter positivt. Så är de "bara" att få ihop pengar till både resan till er och intimpiercing
Jag pmar dig Sofie.

#16 samla mynt i en burk! 
Fick ihop 4000 på knapt ett år och det betalade min och min mans vigselringar :D
#17 hehe ja jo, men jag ska ditt i mars då ChristineL och jag fyller år
Så jag har inte riktigt ett år på mig.. hihi!
Men de blir att spara som sagt, vet dock inte riktigt vad jag ska spara från

#18 men det kan ju bli en bit på vägen :)
Jag ska också göra en intimpiercing i födelsedagspresent - i mars ^^
#19 Ja, man får kanske önska sig lite money i present eftersom min födelsedag hinner vara innan jag ska dit:)
Jasså, fyller du också i mars?

#20, får vi hoppas på det.
ja, det sa jag förra året ju. den 11te. Om jag minns rätt så fyller väl du år den 2?-någonting?
Hehe okej, jag är inget alls bra på datum! Glömmer jämt och vet knappt vilken dag de är ens
Jo den 25:e Mars fyller jag år.. och har för mig Christine sa 28:e för partyt. Hoppas de iaf

Okej, jag har superminne, märks det? :)
Vad alla fyller år i mars nudå, Fnuha också. mars är en bra månad :)
#22 Hoppar in och svara på datumet. Det är den 28:e, samma dag som det är illerutställning jag ska iväg på. Så jag hoppas verkligen du kommer på fredagen redan så vi kan ha en ute kväll vi tjejer 
#23 hehe jo, de hade vart något att ha! är rätt bra i vissa situationer. Jo jag vet att hon fyller då med
#24 Japp, då behöver du inte svara om den saken i pmet;P Men jo, jag ska försöka komma på fredagen isf. Skönt som sagt att vara nypiercad där nere och sen parta
muhahha!
#25 Har du fått pmet jag skicka nu? Jag får nämligen att jag fått nytt pm men det är bara svaret jag skrev.
#26 Ja jag får svaren i skickat mappen
#27 Vad bra att du fick svaret iallafall, man vet aldrig vart dom kan hamna just nu 
Hehe neeh, pm är rätt hemliga just nu. Hoppas dem löser det snart
Jag är också lite sugen på en Christina, men alldeles för feg… 

det verkar dessvärre inte finnas så jätte många kvinnliga piercare.
Visst känns det lite märkligt när man ligger med byxorna neddragna och en kille står med en penna i högstahugg och säger "ja nu ska vi se här".. Och sen börjar sätta ut prickar och räcker dig en spegel så du får kika. innan nålen och tången kommer..
Sen handlar det ju lite om hur man ser ut där nere när man ska göra en christina, jag var tydligen ett gränsfall på hur man fick se ut, men jag hade tydligen en "naturlig" gropp som gjorde att jag kunde göra en christina trots allt, för som sagt alla ser ju olika ut där nere och tyvärr så kan inte alla göra christina pg av det.
Jag gjorde min christina på federal och jag rekommenderar dem starkt, MEN, de har dock ingen kvinnlig piercare där just nu ialla fall.
Hehe, ja tack. Om de blir av, efter om jag har råd, så blir de nog hos Polly.
Och att jag inte skulle kunna ha en christina tror jag nog inte. 
Nu gäller det bara pengarna som sagt.
du får komma till Gävle Lisfis! Vi har tre kvinnliga piercare :)
#33 Jasså har ni emmsan pemsan!?
Är dem någe bra då?
Hörru du Emma, föresten, de står "nygaddad" på din msn! Om de är så landet ligger till får du minsan lägga ut bilder på bodyart jue! Annars blir jag ledsen i ögat
japp, en av dom är myyycket bra tycker jag :) den andra är en tant från dinosauriernas tid. hon är inte bra. den tredje har jag inte hört så mycket om faktist :P haha, klart jag är. gjorde en ny igår.. kan väl kanske slänga upp en bild nu då!
#32 Har du fått tag i polly och kunnat prata med henne? 
#37 Neh jag har inte smsat eller något ännu. Har haft lite annat i huvudet just nu
#36 Ja tyvärr är de ju en lite längre bit till Gävle! Så de blir ännu mer pengar, vilket inte funkar just nu
#39 tyfiskt!
#40 haha, japp! tyfiskt!