Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettmässor-och-event
Läst 1523 ggr
[Mova]
0

Ska du dit? ;)

Någon som ska på tattoo meltdown i trollhättan den 27-28 februari? Jag ska dit iallafall, men har inte riktigt bestämt vilken dag än =)

Aviendha
0

Just ja! Den hade jag glömt. Jag vet inte än, kanske ska hem den helgen. Och så är det illerträff den 28 som jag vill på. Mycket som sliter i en, men har jag pengar och tid så far jag nog dit ;) Men det är ju trist att gå ensam, så jag ska försöka övertala någon. Käner bara inte en enda intresserad själ härikring.

[Mova]
0

Jag ska ju dit :P hihi. Men man blir alltid så jäkla sugen på att tatuera sig när man är där bara, och värre är det att man får pengar innan :) (kanske blir nåt litet om någon har tid)

Aviendha
0

Ja, om de har dermals så kommer jag ju knata ut med en. Inte bra ;) Vi får kanske gå ihop, och hjälpas åt att dra bort varandra? Eller så slutar det med att vi båda puschar på :P

[Mova]
0

Isåfall slutar det nog med att vi pushar på varandar :P åååhh det är ju så roligt!!! ska nog göra en till dermal tror jag kanske.. hmm.. får se ;P För egentligen kan man ju inte åka dit och INTE göra något ;)

Aviendha
0

Kollade nu, och jag har ju bara 8 mil enkel väg. Gah! Om inget kommer i vägen, och jag har råd men inte hittar sällskap, kan jag få följa med dig om du åker dit då? Oskyldig