Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 2208 ggr
Karmatarerskanise
0

Snart tatuering igen

I början av februari ska jag tatta mig igen. Denna gången är det en lärling. Får se hur bra han är. Kul att kunna hjälpa till med någons träning Glad

Det bli billigare också, vilket inte är fy skam.

hus-musen
0

vad ska du göra då?=)

Qui dormit, non peccat

Karmatarerskanise
0

Jag ska ha "Äiti" längs ryggraden ovanför den jag har i svanken. :) Det betyder mamma på finska.

hus-musen
0

okej, va gulligt=) fint att göra de till din mamma tycker jag!

Qui dormit, non peccat

Angelclaw
0

#2 aaw :) fint! har du finskt påbrå?

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

Aviendha
0

Vad roligt =)

Karmatarerskanise
0

#4 Mamma är finsk

Angelclaw
0

#6 Okej :) Jättegullig gest tycker jag!

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

dima
0

#0 Helt rätt inställning! Skrattande Jag skulle inte tveka att gå till en lärling, synd bara att det gör ont att bli tatuerad!!!Förvånad (börjar bli för gammal, ser bara det besvärliga med en ny gadd inte lyckan att göra den!!!=))

Karmatarerskanise
0

Uhhhh!!

Jag blir ju aldeles nervös och ångrar att jag ska tatta mig på ryggen. Då måste man ju ta av sig på överkroppen!! Hur ska det gå till?

Någon som har tips? Vill knappast visa magen o brösten!

Blir alldeles svettig av tanken! Saken bli ju inte bättre av att killen som ska tatta är snygg och i min ålder!!

Liss
0

#9 Vart på ryggen ska du tatta dig?

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Karmatarerskanise
0

Tänk på mig på torsdag klockan 15.
Ni som tattat ryggen vid BH:n; hur har ni gjort under läkning?

KAn nämligen inte gå utan BH. Totalt omöjligt.

Denna kommentar har tagits bort.
Liss
0

#11 såg att de var längst ryggraden, så du blir nog illa tvungen att ligga utan .. men du behöver ju inte ta av dig bhn utan bara knäppa upp den när du ligger..

Och de där med läkning och bh, man får försöka gå utan så mycket som möjligt. Men när de inte går så gör de inte.. då får du möjligtivs ha en kompressor just vart bh banden går.

hus-musen
0

#9 ha på dig en löst sittande halternecklinne=) då kan du bara hasa ner den över ryggen! läketid utan bh kan bli tufft försök ha en sån dr sportbh med brett band som inte gnager så mycket o ha kompresser under=)

Qui dormit, non peccat

Karmatarerskanise
0

Bra ide hus-musen :)

SaraC
0

Kul Hera, jättegullig idé.

Jag fick sitta upp. Klädde av mig och satt med jackan framför mig. Under tiden det läkte gick jag med bara tröja, klarade inte av att ha något som skavde emot, allting fastnade ju. Tröja eller linne bara och så duschade jag av kläderna om det fastnade.

Om du inte kan va utan BH ta som #14 säger en sportbh eller köp sådana här särskilda bh-band som är för kläder med djupa urringningar i ryggen, då kan man sätta knäppningen på bh;n vart man vill på ryggen.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Karmatarerskanise
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har vi den.

Och jag har nog hittat min tatuerare nu. Han är underbar! Är nog lite småkär ;) Har dessutom bokat för ny gaddning om en månad. Hihi!

800kr kostade denna,.

hus-musen
0

snyggt=)

Räknade du ut hur du ska göra med bh-ar o sånt?=)

Qui dormit, non peccat

Aviendha
0

Åhå, där går det undan! INte nog med att du just fått en underbar tauu så ska du ha en till, nu blir jag uppriktigt avis på dig Hera ;)

Jättefint typsnitt!

Karmatarerskanise
0

#18 Tack.

Jag hade faktiskt BH:n på mig, han drog ner den bara. (gammal slapp BH) Och sen hade jag en kofta på mig frammifrån :)

#19 Tack :) Egentligen är det två till. Ska ha två oldschool hjärtan på skuldrorna. Vet inte hur pass duktig han är, men det känns personligt och roligt att han får träna :)

hus-musen
0

#20 ah va bra att de funkade med att dra ner bh=) Och mellan dig och tattueraren! Blir lite avis på dig=)

Qui dormit, non peccat

ChristineL
0

Åh, teckesnittet var verkligen häftigt! Och fin tanke med såklart :) Och dags igen så snart? Här rullar det på ;)

Karmatarerskanise
0

Tack ChristineL Glad

murderdolls
0

ser fint ut :)
men hur kändes det att köra mot ryggraden då?

Liss
0

Jätte fint!
Kul att du ska tillbaka och göra mer, avis blir man ju om inte annatGlad

svartelbas
0

jag säger som alla andra, jättefin! och jättekul att du hittat tatuerare du trivs med och ska göra mer hos! grattis! :)

Karmatarerskanise
0

TAck alla :)

Karmatarerskanise
0

#24 det var inte alls farligt. Tyckte det gjorde mer ont på sidan av vaden.

sofie
0

Jätte fin, gillar teckensnittet :)

Pimu
0

komea !! Skrattande snyggt !!

Ceciliaolucifer
0

Jätte fint, man blir ju så sugen!!! :)

Karmatarerskanise
0

Tack alla!

[jenkass]
0

väldigt snyggt gjord. enkel å fin! å kul att ni klaffa, det gör så mycket att gå till en man känner förtroende för/är liksinnig

Ixion
0

Tatueringen blev jättefin! Gör så att man en själv blir sugen på att beställa tid för gaddning =)

Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se

Karmatarerskanise
0

TAck tack :)

IdaS-A
0

tjusigt

Angelclaw
0

Den blev jättefin! :D

//Tess

Sajtvärd på Motor