era töjningar
Hej hej, man läser så mycket om töjningar nu och skulle vara kul att veta vilken storlek ni har.
Själv har jag bara töjt ena örat(det högra), och i det är det på 20 mm ,
Hur snabbt gick det för er, och hade ni nå kompilkationer ?
Jag har 12 mm just nu.
Från början skulle jag bara ha 4 mm, men efter det såg det så litet ut så jag gick vidare till 8 mm. Efter ett tag såg även de tråkigt litet ut eftersom man blir totalt storleksblind ibland när man själv har det. Så gick vidare till 10 mm och nu har jag 12 mm som sagt. Ska försöka hålla de där eller som mest ha 14 mm i alla fall. Mer blir det inte, och där med basta!:P
I början gick de jätte snabbt och sen lite segare. Men de har gått relativt snabbt hela tiden. Har bra läkkött… dock trodde jag att jag hade 7 mm och skulle töja till 8 mm när jag antagligen bara hade 5 mm eller något sånt. Då spräckte jag dem för att jag vart så förbannad. Men de var bara att sätta i en mindre storlek och låta det läka igen.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
10mm i båda öronen, från början skulle jag ha 6mm, köpte både tunnlar och ringar att växla mellan… Sen fick jag en ny idé och töjde upp högra till 10mm och hade kvar vänstra på 6. Två veckor efter jag köpt en ny fin 10mm plugg så gick den sönder och blev ful, så jag blev arg och töjde upp 6mm-hålet till 10mm och nu så fort jag börjar jobba ska jag låna grejer av en kollega och köra vidare med båda öronen, han har nyss köpt kit upp till 20 eller 22, får väl se vart det slutar :)
Inte haft några problem hittils… Förutom när jag försökte gå från 5 till 8. Men det löste sig med ett 8mm töjhorn och en kattstrypare :)

haha ja det blir ju lätt att man inte slutar på den storleken man först bestämde sig vid:)

Jag har 12 i båda. Gick segt i början och spräckte på båda öronen. Sen så flöt det på mellan 8-10 och sedan vdare till 12.
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Jag skulle stanna vid 6mm, men nu har jag 12mm i ena och 8 i det andra(pga att jag spräckte det för inte allt för länge sedan).
Jag började töja för att jag tyckte jag hade så stora örsnibbar och sett min bror töja sina och det såg snyggt ut, och har man stora örsnibbar kan man lika gärna ge dem en anledning till att vara stora :D

Tror jag har 12mm i höger numera :) Vet inte riktigt hur långt jag ska gå än, får väl se.
Tänkte på en sak häromdan, till slut borde det bli så att tyngden av smycket töjer ut hålet allt eftersom?

#9 Snyggt! :) Större ska du inte ha tycker jag…
#8 Det beror väl på hur örat beter sig och hur tugnt smycke du har..
#9 Läckert!
Paulina

Har 18mm. skulle först ha töjt till 12mm men det kändes så litet så jag fortsatte. Det tog mig ungefär 8månader eftersom att jag ville att det skulle se bra ut sen när jag var klar. har tyvär ingen bild..
Jag ha 10 i vänstra och ska få upp det högra i det också men det är bara på 6mm hittils.. :)