Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: piercingar
Läst 1290 ggr
Saga85
0

Skavande navelsköld

Är det bara jag som inte kan ha navelsköld? När jag sätter på den går det bra en liten stund, men sitter jag för mycket börjar den skava och göra ont. Synd, för jag tycker om den. Den är dessutom rätt så liten och enkel, rund.

Aviendha
0

Jag har inte testat en sköld, men jag har haft piercingsmycken som vart lite större, men absolut inte stora, som skavt efter ett tag när man sitter. Synd, för det var några av de snyggaste smycken jag sett.. Kanske får jag träna och gå ner i vikt ;)

mandariiin
0

jag har testat några olika sköldar i naveln, men alla skavde i början. till slut köpte jag en stav som var 2-4mm för lång, då gick det mycket bättre.

IdaS-A
0

näe, men min stav jag har är nog för lång för det svaver lite.

Saga85
0

Finns det olika längder på stavar? Det har jag aldrig tänkt på. Måste man gå till en piercingstudio för att hitta det, eller går det att finna i vanliga smyckesaffärer? Värt att prova med en längre isf.

Aviendha
0

Klart det finns olika längder på dem =) Du finner massor med smycken på internet, några förslag finns ju bland våra länkar. Annars kan man nog hitta i smyckesaffärer om man har tur med. Själv föredrar jag internet, stort utbud helt enkelt.