Har Ni ångrat Er?
Är inte aktiv på Bodyart i fokus, men hamnade här av en slump och då dök det upp en del frågor.
Är själv inte tatuerad, men har i flera år velat göra en. Problemmet har varit vad och var. Nu är jag mer säker på att jag kommer göra en. Har ju en dotter och vill gärna tatuera in hennes namn på ett snyggt sätt. Frågan som jag funderar på är nu bara var på kroppen. Hrm…svårt.
Men så till frågan. Har Du ångrat Dig någon gång? Har Du kännt att denna tatuering är verkligen något jag vill ha och efter några år kännt att fy….varför…
Jag har aldrig ångrat mig.
Rosen jag har var verkligen något jag länge gått och tänkt på.
Gillar alla mina tatueringar :)
Och då det gäller ditt barns namn, så tror jag aldrig man ångrar sig.
En snygg stil kan man sätta nästan varsomhelst på kroppen och det blir snyggt!
Jag ångrar ingenting, men däremot skulle jag idag inte gjort den på skuldran, tycker den känns lite fjuttig så jag funderar på att bygga ut den eller göra en cover up av nåt slag.
/Christine

Ja, barnets namn kommer jag nog aldrig ångra. Det känner jag kommer bli bra. Men det gäller ju att hitta någon snygg stil och bra placering. Vill ju egentligen ha tatuering placerad så jag kan dölja den. Men sen väntar jag ju lillasyster till dottern och när hon kommer om ca 7 v. så får vi se vad hon ska heta och då ska jag få ihop 2 namn snyggt. Svårt det där….
Jag har alltid tänkt på mina tattueringar ett tag innan jag gjort dem just för att se om idén hänger kvar så jag inte ska ångra mig. För ibland får jag en impuls som jag vill ha, men efter en månad är jag inte lika sugen längre.
Iofs så blev min första halvt en impuls, en minnestatuering, men den ångrar jag inte en sekund för det. Enda jag ångrar var att jag inte masade mig tillbaka till tatueraren i Östersund för att fylla i några streck som missades, det skulle han göra gratis om det var något, men nu är det snart tre år sedan, så det är lite väl lång tid ;)
Paulina
Varför ångra en del av livet, egentligen. Alla tatueringar är en del av vad man tyckte och tänkte då, en del av vad man gått igenom och ett minne från den stunden.
Men… Så har jag gjort en tatuering när jag var 15 år. När man är 15 år ska man bara inte tatuera sig. Då kan man tycka om saker som man inte alls gillar när man faktist är vuxen.
Förvisso, en del av livet det med, men när man är 15 år är inte studion seriös heller. Vilket resulterar i en ful tatuering.
Så den ångrar jag!
Men så ska jag göra cover-up på den när pengar finns.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Klart att alla tatueringar är ett minne och en del av den tiden av livet men samtidigt kan det vara ett förhastat beslut. ^^
Jag ångrar deremot ingen tatuering, men jag blev missnöjd på min tatuering på halsen, då allt bläck flöt ut mycket runt omkring texten :(

Jag ångrar ingen av tatueringarna egentligen, dock är jag missnöjd med hjärtat på mitt ringfinger då det flutit ut ganska mycket… vill gärna ha det finare än det är, men jag visste ju innan att det var svårt att få till det bra på fingrar och så :)
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

jagångrar inte mina tatueringear, men valen av tatuerare ångrar jag. samt så ångrar jag min navelpiercing, för den fick jag ta ur när jag blev gravid. men det är nog inte riktigt samma sak :P
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Ångrar inte mina tattueringar, dock att jag var naiv när jag valde en tattuerare som förstörde tattueringen totalt. Men gjorde en cover-up och är hur nöjd som helst!

Jag ångrar inte mina tatueringar, dom är en del av mig & jag gillar dom.

enda jag ångrat är att jag inte gjort det tidigare, eller gått dit mer och använt alla mina pengar :P

Jag tror att mkt av det där med ånger bygger på olika inställningar till tatueringar. Med attityden "det GÅR ju att ta bort med laser", ska man nog helt enkelt låta bli, tex.
Sedan vet jag en vän, som vill tatuera sig, men kan inte bestämma sig för vilket motiv, då det finns så många fina. Jag å andra sidan tycker ju att lösningen på det problemet är att börja med en av dem och fortsätta med de andra. :P

Jag ångrar valet av tatuerare. Han gjorde en hel del fel, men inget som inte går att åtgärda när jag har lust och råd.
Vet bara inte hur jag vill åtgärda den ännu.

ångrar ingen bodymod än iaf :P nöjd med båda mina tatueringar och mina 6 piercingar.

Har inte ångrat någon än. Skulle gjort en i tisdags med va lite impulsiv och valde ett annat motiv och gjorde den tänkta idag istället. Och har inte ångrat någon av dem än heller.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
Jag har inte ångrat mig för en sekund! Jag njuter varje gång någon ser min handled där tassen sitter. 
Jag har inte ångrat mig, och kommer troligen inte göra det heller. Tröttnar jag på motivet kan jag väl alltid tatuera över något annat ;)

Jag har lite "kommer vara en i mängden" filosofi. så jag måste inte ha den perfekta tatueringen hela tiden. :P
Det enda jag ångrar är att jag lät min lillasyster tatuera mig på skulderbladet för flera herrans år sedan. Jag ville ha nåt litet och enkelt, en blomma eller fjäril t.ex. Men hon ville överraska mig med nåt hon tyckte va fint. Så hon gjorde en döskalle med hatt och cigg i munnen. Inte snyggt alls. Folk som har sett den undrar många gånger vad den ska föreställa och om jag var full när jag gjorde den. Men nån gång när jag får råd så ska jag tatuera över den.
Nej, jag har inte ångrat mig hittills. Varken piercingar eller tatueringar.

Nej jag har aldrig ångrat något som jag gjort!!