Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 1771 ggr
Anett Lindbom
0

Helix & glasögon

I Fredags(19/2) var jag och gjorde en helix i ena örat, och än så länge fungerar det rätt så bra förutom att mina glasögon stör där bakom örat liksom, Baksidan av piercingen/örhänget ligger ibland och trycker mot bågen där på glasögonen, Men inte borde väll det vara ngt problem för läkningen av självaste piercingen?

Jag har ju funderat på att göra två helix på det andra örat också sedan men nu vet jag inte riktigt längre hur jag skall göra, Eller vad tror ni om det? Jag vill ju så gärna ha två Helix där för jag tycker det är så fint..

Hur gör ni andra, ni som har glasögon och en massa "saker" på öronen? :)

soetisen
0

Ibland när mina glasögon klämmer för hårt (dem är nya, så måste hela tiden åka och justera dem) och det gör ont så tror jag att det är mina helixar som krånglar. Men när jag känner efter så är det inte dem iaf :)

Men annars så rör inte mina glasögon helixarna. Så det är inga problem för mig.

- Medarbetare på studier.ifokus

VeronicaKahlbäck
0

Kanke kan vara värt att ha linser i tills dom har läkt, om dom är i vägen mkt?:)

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Niini
0

Mina glasögon är inte alls i vägen, och tur är väl det för jag skulle aldrig orka upp varje morgon och lägga i linser ;)

Anett Lindbom
0

Jag har aldrig haft linser så jag vet inte om det är ngt för mig,

Glasögonen är ju inte i vägen så där jättemycket, det är kanske mest en vanesak också, Jag är ju där bakom örat emellanåt för att liksom känna efter hur mycket glasögonen är ivägen för helixen, hmm, inte så smart att göra så kanske..;)

Jag ska ta och fundera lite på det här med linser, det kan ju vara bra att ha annars också.