Tatuerare i Östersund
Någon som har några erfarenheter av tatuerarna i Östersund ? (:
Jag har =) Gjorde mina blommor på sidan hos Pekka (finns bland våra länkar). Har hört mycket bra om honom, och sett en del bra med. Dessutom har han ju vart med i tidningar och vunnit priser för sina verk så han känndes som ett självklart val för min del.
Mans Ruin (några tjejer bla.) ute på frösön sägs vara bra de med, men jag har inte vart dit, bara sett en tattuering därifrån. Men de har en hemsida de med.
Sen fanns det iaf en till på frösön, såg en lapp, men har inte hört ett endaste dugg om dessa..
Paulina

Det lät ju bra, får kolla in dom lite mera :)

Någon mer ? (:
Hm, tror inte det är så många från Ösd här. Stinko vet jag är "ny" i stan, och hon kanske har vart och kikat.
Sen finns det ju tattuerare i närheten med antar jag, men av det jag hört så behöver man nog inte lämna stan, om det inte är något superspeciellt man ska göra.
Paulina
ja det är lite fel del av landet för min del ;) Om du bor i ösd själv kan du ju gå och besöka de studios som finns och bilda dig en egen uppfattning genom att kika i portfolios m.m.?

# 4, nej nog tror jag det duger med dom som finns här :P Är bara en liten tatuering jag ska göra :)
# 5, Det ska jag göra! :) Men det är ju kul att höra vad andra har för uppfattning och vad dom hört och sett :D
Den egna uppfattningen är viktig, så iväg och kika och prata med dem =) Berätta om dina planer och se vad de tycker om det osv. Men som sagt, från flera bekanta och avlägsna har jag hört mycket gott om båda dessa studios.
Paulina