hjälp med tatuering?
Hej! Jag är ute efter någon som skulle vilja hjälpa mig att rita en tatuering.
Jag är ute efter en stor chestpiece. Ger dig ganska fri hand att hitta på en snygg kombination, men som lite riktlinjer så kan jag tänka mig att den innehåller tex: Örn, orm, drake, natur, stjärnor. Den ska vara i färg, är speciellt förtjust i grönt.
Någon som har lust att hjälpa mig? :D
Det var ju en tjej som erbjöd sig att teckna upp åt en, men det var ett tag sedan. Kanske finns någon på teckning.ifokus? Om inte annat skadar det ju inte att lägga ut flera krokar ;)
Annars har du ju tattuerare, det ingår ju i deras yrke ;) Önskar jag kunde rita för jag fick en bild framför mig ur det skulle kunna se ut =)
Paulina

Mjo, har kollat där med :P
javisst, ska ju gå till en tatuerare också, men skulle vilja lite mer aning om vad jag vill ha innan, så jag kan tänka på det ordentlit och sådär.
oh, jag vill ju se :D du kan inte bara kladda ihop något i paint eller så, så man iaf kan se hur du tänkt uppbyggnaden liksom? :P
Jag förstår dig, vissa motiv vill man ha framför sig och klura på =)
Ehh.. Du vet inte vad du ber om, jag kan ju inte ens rita en rak stjärna under pistolhot ;)
Kan beskriva lite hur bilden jag fick såg ut. Natur i bakgrunden, och hela bilden är mycket svagt V-formad, lite inspirerad av "formen" på många old-school chestpieces. Kanske en ek i mitten som centrerar bilden, en flygande örn ovanför/bakom liksom, och en ringlande drake i underkant. Krydda med en stjärnhimmel och låt det hela ha en fantasyliknande touch.
Paulina