Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 2362 ggr
Asa-N
0

Tid för 2:an är bokad

Hej alla, har inte hunnit med iFokus nu på ett tag men nu ska det bli andra bullar igen Skrattande

Igår när jag var i stan så slank jag in på Plain Pain och bokade tid för min andra tatuering, den första gjorde jag ju i juni förra året och den är även min avtar.

Nu ska jag sätta en lila ros på den andra armen, hittade DEN bilden när jag var på Plain Pain igår. Hade dottern med mig och det var hon som hittade den och sa: Mamma den här är du!! och hur rätt hade inte hon Skrattande så jag bokade tid och betalade depositionen, så nu räknar jag dagarna till den 28:e februari, har fullt upp innan dess så det fick bli då.

ChristineL
0

Åh, vad kul att dottern var med och vlade! Vad mysigt, hoppas både hon och du blir nöjda sen då :)

Aviendha
0

Grattis till tiden och motivet, kul att hitta något som passar en så bra så dottern tom. säger det =)

Liss
0

Lycka till:) Och så får du visa oss de klara resultatet såklart:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Asa-N
0

Lovar att lägga ut bild när den är gjord, just nu är bilden bara på min näthinna och hos tatueraren :o)

Dottern vill själv göra en tatuering, men hon får vänta några år, hon är bara 15 :o)

Liss
0

#4 Ja de brukar vara så, att man har iden dast på näthinnan:)

Och de där låter väldigt vettigt av dig, att din dotter får vänta:)

Asa-N
0

Nå hon vill pierca sig också och jag har gått med på att hon får pierca ögonbrynet när hon fyller 16 i höst. Helst vill hon pierca tungan men så långt sträcker sig inte min välvillighet Skrattande

Aviendha
0

Ja, dottern har ju all tid i världen på sig att hinna med dessa underbara, beroendeframkallande, vackra bodymods ;)

Asa-N
0

#7 precis min åsikt men väntar hon tills hon är myndig så kan hon i alla fall inte, när och om hon ångrar sig, säga att jag var dum som lät henne göra det *hahahaha*

Aviendha
0

#8 Haha, du har så rätt, men då är det bara att säga "men vilken tur att du inte gjorde den tidigare, tänk om du hade något ännu värre på armen då?" ;)

hus-musen
0

o spännande=) Är väldigt nyfiken på hur den ser ut, men den måste ju passa iaf om din dotter hittar den=)

Qui dormit, non peccat

Asa-N
0

Fy så sakta tiden går Tungan ute det är ju 3 veckor kvar innan det är dags!! Samma visa som förra gången alltså, tiden kryper fram :o)

#10 Ja hon känner sin mamma väl Skrattande

Aviendha
0

Haha, tiden går alltid i snigelfart när man väntar ;)

Isak
0

Tiden kommer lätt flyga iväg. Väntade 3 veckor på den jag gjorde idag och då hann vi inte med allt som skulle göras så lyckades klämma in en tid på torsdag också..

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

Asa-N
0

Nå nu är det bara 2 veckor kvar så snart är jag där under nålen igen :O)) längtar verkligen nu….

ChristineL
0

vad spännande! :D Ser fram emot att se bilder, som alla andra ;)

Asa-N
0

På lördag är det äääääntligen dags *S* Bilder kommer på lördag kväll :o)

Liss
0

Ah, härligt!

[Katteeen]
0

Ku! Ser fram emot bilder :)

peaches
0

härligt, ser verkligen fram emot att se bilder

Asa-N
0

Nu går tiden sjukt långsamt!!! men i morgon är det äääääntligen lördag den 28:e *hahahaha*

[Katteeen]
0

Jag tror bestämt att du lovade oss bilder, Åsa Oskyldig

Asa-N
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hahaha ja jag gjorde visst det. Var tvungen att vänta hem dottern så hon kunde fota, jag är inte särskilt vänsterhänt *hahahaha* men här är bild, ursäkta tejp-resterna Skrattande:

ChristineL
0

Åh, så härligt det lila och gröna passar ihop! Det är däremot inte min typ av tatuering, men jag tycker den är jättefin =)

Asa-N
0

tur att alla är olika, denna står det nästan Åsa på, det är så jag som det kan bli :o) En dödskalle skulle däremot inte se klok ut på mig *S' det är inte alls jag :o)

ChristineL
0

Ja, visst är det underbart att det är så? :) Hur skulle världen se ut annars? Uscha!

Asa-N
0

Jag kan inte annat än hålla med. Vad trist det skulle vara för alla tatuerare att gadda samma saker hela tiden dessutom Skrattande

ChristineL
0

Haha, ja då skulle det nog inte finnas så många tatuerare kvar…

[Katteeen]
0

Vad fin den var! :) Skulle kunna tänka mig något liknande, fast i rött, om jag skulle få för mig att tatuera mig någon gång i framtiden ;)

Asa-N
0

Säkert fin i rött också men lila = mig :D

LinnB
0

Gillar färgerna! Superfin :)

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Asa-N
0

Tack, jag pekade ut flaskan med den lila färgen, halva min garderob är i den färgen *S* har gillat lila sedan jag var i tonåren :o)

Aviendha
0

Grattis till den nya! Roligt att äntligen få se den =)

Liss
0

Lila är min favoritfärg också.. Inte riktigt min stil heller, men absolut fin ros:)