Piercingtid bokad
Har bokat tid för att pierca tungan på lördag ;)
Behöver bra tips för svullnaden .. har skola på måndag så skulle ju vara bra om jag iallafall kan prata då :P

Sug på lite is, drick kalla drycker. Ät flytande föda.
Lite ömt kommer det nog fortfarande vara på måndag ändå, men du lär nog inte låta helt pantad när du öppnar munnen iaf ;)
Christian
Medarbetare på Bichon.i.Fokus
som #1 skriver.. is! ;) sen får du säkert tips utav piercaren oxå.

Åh, tack så mkt! :)
Haha, ja svullnaden räknar jag med .. men är ju en fördel ifall folk iaf kan förstå vad jag säger :P
Även utan svullnad kan man ha lite svårt att prata de första dagarna, men det är nog inte så att det är helt omöjligt att förstå en ;)
Paulina

Vilken tur :P Går frisörutbildning, så behöver kunna prata ;) haha!
Vad kul att du ska pierca tungan! Du får jättegärna visa bilder sedan. Jag har varit inne på det, men fegat ur… Det finns absolut med på lnskelistan även hos mig.

# 6, Det har funnits på min önskelista länge också och nu blir det av ;D tror dock inte mamma kommer bli lika glad, hon är tandhygenist 

å pierca tungarn! de har jag varit sugen på länge=)
Qui dormit, non peccat
Pierca tungan var jag inne på också, men tyvärr har jag för kort tungband.. så blev inget för mig:)
Du får visa bild sen, de är himla snyggt i alla fall.
Men sug på is, drick kall milkshake och liknande lätta saker som bara rinner ner:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Jag åt mycket hallonsorbet när jag hade piercat tungan, var inte alls svullet så länge. Det jag blev så förvånad över var att det inte alls kändes när jag gjorde den utan helt plötsligt så var det klart haha, men det är väl olika det där.
#10 Jag håller med dig ang "smärtan". Visst känner man att det tränger igenom, och det "knakade till" när nålen gick igenom den övre ytan av tungan, och då nöp det lite lätt. Men jag piercar hellre om den än att råka bita mig i den, för det gör så mycket ondare för min del^^
Paulina
#11 Ja usch det är hemskt när man råkar bita sig i den! Då speciellt när man tuggar hårt, känns som tänder och allt går sönder!
#12 Ja, tusan ja. Men det problemet slipper man oftast med en kortare stav. Det jag syftade på var att bita i själva tungan, för det gör ont som bara den.
Paulina
#13 Haha ja du menar så :P Att bita sig i tungan gör fruktansvärt ont! Just därför trodde jag att det skulle göra super ont att pierca sig där.

Åh gud ja, att bita sig i tungan! FY! Svider ju och man känner hur det riktigt bultar där man bet sig, usch!
Tack för alla tips! :) Kommer bild sen ;)
Mäh, jag som verkligen trodde att det gjorde skitont att pierca tungan, verkar ha fått fel uppfattning :P
Ni som har gjort både naveln och tungan, vilket skulle ni säga gjorde ondast? :)
Naveln är det värsta jag gjort av mina 6 piercingar, tungan den bästa ;)
Paulina
#16 Som sagt så tycker jag då inte att tungan kändes så mycket men i naveln gjorde det lite ondare! Men mest för att jag piercade i ärrvävnad då jag tidigare har försökt att pierca mig själv i naveln som såklart inte blev bra alls så blev det ett litet ärr där. Så blev jag sugen på att pierca mig i naveln igen men gick då till en piercare hade åldern inne då haha! Men det läkte aldrig så den tog jag bort. :(
Hm, där ser man ^^

Nu är den gjord :D bild kommer senare ;)
Grattis vad kul! :) Tycker du att det gjorde ont? Kul att se bild hihi! :)

Nej, det kändes knappt :D
Ah, väntar på bild då:)

Snyggt :D
Snygg, du hade den rätt långt ut:)

Tack :D
# 26, Jag tror att den ser ut att sitta lite längre ut än vad den egentligen gör :P Jag vinklar tungan på något sätt x)
Fixar en ny bild om nån dag när den inte ömmar lika mkt ;)
Snyggt!
Paulina

Tack tack :)

Snyggt!!!
Tungan var den som gjorde minst ont men lite obehagligt när det "knastrade"… Min svullnade inte så mycket heller. Men visst lät man lite skumt när man pratade ett tag!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

# 30, Ja, det kändes ju knappt :O
Hahaha, hur länge lät det konstigt ? x) Jag läspar super mkt ;P