Cover up!
Tja!
Någon som vet någon tattuerare som är riktigt bra på att göra cover ups?
Gjorde en sååååå "cool" tribe på min vad när ja va 16.
Sen när ja började mogna till lite så förstog ja att de va inte riktigt lika coolt som de va då, då den faktist är över hela vaden.
Den har ju bleknat lite osv och ja har hört att svart bläck ska vara lite lättare att spränga bort så man får en bättre hud att köra över.
Inte såhär på rak arm. Men en erkänt bra tatuerare borde generellt kunna fixa det, beroende på hur det ser ut. Hoppas du får till det, inte så kul att ångra sig kan jag tänka mig.
Är det jag som är dum, eller hur menar du med att "spränga bort" svart färg?
Paulina

Mjo men de borde väl finnas någon som är lite bättre än alla andra :P
spränga bort kanske är ett kasst uttryck :P menar att dom använder laser för att ta bort de ju. hehe
Ah, du menar så =) Tänkte om det var någon underlig tatueringsteknik som jag inte hört talas om ;) Hoppas någon med bättre koll på enskillda artister kan ge dig ett bra tips.
Paulina

hehe ne de va de inte :P
Ja de hoppas jag med, för vill bli av med den :P

En tribal är nog jäkligt svårt att tatuera över eftersom att den är så heltäckande. Så du får förmodligen försöka ta bort den med laser tills den är tillräckligt blek att tatuera över. Dock ska jag understryka att det i vissa fall kan bli dyrare att ta bort en tatuering än vad det är att göra en. kan dock inte rekommendera någon till detta men jag tror att det är ett smart drag att göra både borttagandet och coverupen hos samma person. så googla runt lite och se om du hittar några studior som jobbar med att ta bort tatueringar och sen jämför bland dem som du hittar. För gör du lasringen hos samma person som tatuerar så kan ni ju tillsammans måla upp ett motiv som täcker och ev inkluderar de mörka toner som redan finns.

Jo precis de är ju inte dröm motivet att köra över precis :S.
Jo visst kommer de att kosta, men de är smällar man får ta när man ska vara "cool" som ung, haha
Det är riktigt dyrt att ta bort tatueringar. Och det är inte alltid det går helt bort vad jag har förstått.

Ne men bara de bleknar tillräckligt för att de ska gå att kära över något dugligt över den, något lite mer personligt är ju idén.
Ja kan ju iaf erkänna att ja inte var mogen att gadda mig vid 16 års ålder :P
beror helt på vad du är ute efter för typ av motiv. är tribalen stor och och inte blekt får du räkna med att göra något ännu större och svart över. för att inte göra samma "misstag" igen, dvs göra cover-up efter cover-up så fundera ut vad du kan tänka dig att göra över, och hur långt du kan tänka dig att gå (dvs hur stort osv) gå till en studio med dina ideer och rådfråga.

#0 har du bild på den?
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Zid i örnsköldsvik, sägs ha köpt en lasermaskin för att göra bättre cover ups. :)
Hej
schroder kolla:
Markus Galin har gjort en del cover ups som du kan få inspiration av.
Han finns hos oss på lilla Berlin i Halmstad.
lilla-berlin