Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettoff-topic
Läst 3088 ggr
Liss
0

Ot. Klippt mig kort

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu ni har Lisette klippt sig kort, kort! Jag bara kände för en ordentlig ändring.
Har ju inte riktigt haft en "normal" frisyr förut heller, men haft långt i nacken i alla fall. Nu försvann det ocksåGlad

Min frisör vart skit glad, hon tycker de var jätte kul att bara kapa av allting i nacken. Och den röda färgen framhävdes jäkligt bra när de klipptes också.

Så, såhär såg jag ut förut (bild)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
0

Nu mera ser Lisette ut såhär -

Liss
0

en till

Liss
0

Baktill

Liss
0

Så, så var de med det.. skönt är det!

Liss
0

mina töjningar framhävdes också.. Glad

Sen kan jag även ha luggen neråt..

Jenahbella
0

snyggt :D

Aviendha
0

Läckert! Du passar i rätt med, har funderat ett tag på att gå tillbaka till denna underbara färg, fattar inte vart modet tog vägen bara ^^

cillisw
0

Riktigt snyggt, passa dig jätte bra! :)

Liss
0

Tack tackSkrattande

Jag älskar rött! Hade riktigt mörkt brunt förut, jätte länge. Nu har jag fastnat för rött.. De tråkiga är att man måste färga OFTA! eftersom de syns så väl när de kommer utväxt.

Klart du vågar Paulina, man lever bara en gång. Och du är ungFlört

peaches
0

Det blev jättesnyggt! Jag blev sugen på att klippa mig kort igen :)

sofie
0

WOW, riktigt läcker blev det. Du passar super bra i det Skrattande

Repoort
0

Nice! Läcker färg, passar dig perfekt Glad

Liss
0

Tack så mycket allesammansGlad

Hade velat ha mera lugg, men när min frisör sa att hon ville göra olika på båda sidorna, lite längre på den sidan luggen ligger, så sa jag att jag ville kunna ha luggen uppåt också. Så då är de ju snyggast me symetriskt på båda sidor. Men hon fokusera lite väl mycket på att ha luggen uppåt, så hon körde med kniven riktigt rejält. Såg hur luggen försvann mer och mer.. Men den kommerGlad

Aviendha
0

Haha, ja är det något som är säkert så är det att luggen växer ;)
Jo, jag hade ju riktigt rött förr, från manic panics färger till så mörkt att det såg rödsvart ut. Ska nog våga mig på det till nästa helg ^^

Liss
0

#14 Ja absolut! Hela mitt hår växer som ogräs.. därför jag kände att jag kunde våga klippa kortGlad Och luggen har ju en tendens att växa ännu snabbare så.
Blir kul sen när håret blir i halvlängder, eller inte.. hehe!

Ja, jag har velat köra med manic panic. Fast me den där riiiiktigt sjöjungfru röda. Men har hållt mig till vanliga färger, blir riktigt rött av dem med på mig.
Tycker jag att du ska .. Rött är FINT!Skrattande

AmandaX
0

blev sjukt fint! och du passar verkligen i det Skrattande

Karmatarerskanise
0

Snyggt!

Aviendha
0

Sign me up för ogräsemedel! ;) Färgade för en månad sedan och har redan en enorm utväxt *suck*

IdaS-A
0

det passade du bra i

[Mova]
0

Jätte fint!! :)

sandra1977
0

riktigt snyggt!!! vart klipper du dig???

[jenkass]
0

skitgrymt! önskar jag skulle våga! du passa jättebra i det

ChristineL
0

Snygging där! Visst är det skönt med kort hår?! :D

murderdolls
0

det blev assnyggt :P
du passar riktigt bra i kort hår. önskar att jag gjorde det samma :S

svartelbas
0

riktigt snyggt lisette, och verkligen skönt med förändring! uppiggande! :D

[Mova]
0

Hur ser det ut om du har luggen nere? Lägg ut en bild på det om du tar ner luggen någon dag :)

TereseE
0

Skitsnyggt, älskar kort hår! Har klippt mig jag med, kort kort. Glad

Liss
0

Tack så mycket allihopp, glad jag blirSkrattande Skönt att höra att man passar i det i alla fall.

#21 På Hårdoktorn, hos Jenny! Hon är bäst!

#23 De är super skönt! Man igår natt så skulle jag dra bort mitt hår och sidan när jag skulle sova, men de var inget därTungan ute Jag glömmer bort mig jätte ofta och ska dra bort de i nacken.. men de är helt tomt! hihi

#25 De är super skönt med förändring!

#26 Eftersom hon gjorde de bäst till att stå uppåt så finns de inte så himla mycket att dra ner just nu. Men när de växt lite så.. haha!
Men ska ta några fler bilder när de är ljust ute igen.

LinnB
0

Så sjukt snyggt! Passar dig jättebra.

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Liss
0

Ego picture.. som de ser ut nu mera.

Liss
0

Tjohadelitan lej!

Liss
0

Och en sista, Lisette har tråkigt på kvällskvisten:)

Väntar fortfarande på att luggen ska växa ut mer, saknar den en massa! Men bara för att man väntar så kommer den inte:P

LinnB
0

Än en gång - du passar otroligt bra i det! Jag samar själv mod till att göra något lite mer radikalt med mitt hår… just nu är det så tråkigt att jag vill gäspa varje gång jag kollar mig i spegeln Obestämd

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Pimu
0

snyggt .. var ordet

Liss
0

#33 Ja, de var ungefär så jag kände för mitt hår innan:) De är skönt att göra nått ordentligt.

#34 Tack:)

[Katteeen]
0

Nice! Som alla redan har sagt, du passade riktigt bra i det! :)
Gillar också rött, har haft alla nyanser mellan himmel och jord ^^ Jag kan inte komma ihåg alla gånger jag har färgat det faktiskt, allt från brunt, svart, ill-blondt, sandfärgat, lila, svart-rött, morotsrött, knallrött, mörkrött.. Jaa, allt! =P

Även jag har nyss gjort i ordning mitt hår lite annorlunda :)
Hade långt, tjockt blondt innan, med lång lugg, så fick jag nåt fnatt och klippte lugg, som täcker ögonbrynen, och färgade mellanbrunt :)
Sen när mamma kom hem bad jag henne att klippa sån där sned-page på mig, kort i nacken och längre där fram :)
Det är jätteskönt att inte ha så långt hår längre, och det här är precis så pass långt att jag kan sätta upp det i små pippilotter eller en liten hästsvans ^^
Vem behöver frisörer? ;) Har aldrig i hela mitt liv klippt mig hos frissan, och jag klagar inte ^^

Glömmer också bort mig hela tiden, bland annat när jag ska tvätta håret, tar en stoooor klick schampo, och sen kommer jag på att det inte behövs riktigt så mycket längre, haha! ^^

spiritedaway
0

Du passar i det :)

Liss
0

#36 Tackar:) Ja jag har med haft dem allra flesta färger. De är kul att expirementera och se vad man passar i.. har haft dem flesta frisyrer också. Men aldrig såhär pass kort:)

Jo kan tänka mig det, men min mor eller jag själv kan inte klippa sånna här frisyrer:P så då får de bli frisören.. vanliga frisyrer som är raka eller lite snea funkar att fixa själv.. men att tunna ut och klippa i olika längder osv, de är lite trixigare utan rätt redskap:) Och min frisör är toppen! Så skulle inte byta bort henne…

Hehe jaa de är lite kul de där, varje gång jag tar på mig halsduken ska jag ha undan håret i nacken - som inte finns!:P

Liss
0

#37 tackGlad