Bling bling eller kala kulor?
I öronen föredrar jag stål, just nu vanligt stål. Men senare ska jag nog byta till titan där också, eftersom de mesta jag har är svart titan.
I läppen har jag olika svarta titan smycken med svarta kulor eller silverkoner. Öppen ring eller spiral. Inget bling bling.
I näsan har jag också bara en öppen ring med släta kulor, allt i svart.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Tunnlar utan blingbling… jag är inte så blingbling av mig :P
Har en rosa i ena örat och en lilagråsvart i det andra.
golf.ifokus.se

Jag har bling bling i alla mina piercingar.
I början så var det lite bling för min del. Men nu så är det slätt stål som gäller. I naveln har jag en enkel barbell med en vit sten dock, men det är det enda.
Dock skulle jag kunna tänka mig att ha något sådant i töjningen, men trivs bäst med min kära krok eller ståltunnel. Men jag är sugen på slipat glas, som ser ut som en kristall, men det kostar en slant med, så jag får se hur det blir med den saken.
Paulina
I naveln och mina hål i öronloberna har jag det blingigt medans tragusen får vara en vanlig enkel ring med enkel kula i stål.
/Christine
Varierar, just nu har jag avnliga silverbollar eftersom det passar bäst till läkestaven i helix.

Hade lite både och i naveln. I öronen är det mest silver, utan bling

kala kulor överallt utom i naveln :P
har bara piercing i naveln, men jag tycker det ser bäst ut med bara vanliga stål eller titankulor, inget bling bling med andra ord.. men det är nog för att jag inte tycker om blingbling speciellt mkt egenltigen..
i naveln funkar det dock med bling..

Jag föredrar att bara ha vanliga ringar och stavar i titan eller kir. stål utan bling bling eftersom jag har så "många" piercings (typ 22 eller nåt)..
Men tänker köpa nya kulor till kindpiercingarna! Då ska jag ha blingbling ;) Men bara vita/transparenta stenar/kristaller eller vad man kallar det. :) Tycker personligen inte det är så snyggt med andra färger på "glittret".. men det är nog bara för att jag inte skulle välja att ha grönt eller blått tex.. tycker mer om mörkrött och rosa, men det känns nästan som att det skulle se ut som finnar.. kanske bara är något jag fått för mig, men som sagt, inte så mkt blingbling för min del, förrutom till kinderna… kanske till genitalpiercings också, men får väl se hur det blir med att ha det där med :P

titan kulor gillar jag :)

Jag byter nu ut alla piercingar från svart till stål, för att jag insett att jag gillar det mer :P Angående blingbling, så är det enda jags träckt mig till att ha en liten svart sten i min septumpiercing. Det var snyggt, men jag söp bort den typ.
jag gillar bling bling :) men har de bara i helixen just nu :P
Rent ska det vara.
svarta eller silverfärgade smyken.
kanske nån liten "sten" på .. sånadär.. *tänka efter* kommer inte på namnet, men sådana över överläppen xD
eller möjligen sånadär UV färgade kulor på ringar, det är fint tycker jag (:
Öronen kan man ha en massor med kraffs i om man vill, bara dte inte blir för mycket.
Jag inte alls förtjust i bling-bling. Rent ska det vara, för mig i alla fall.

jag har allt i svart. förutom intim där jag har en vanlig svart barbell med vit sten, bröstvårtorna är svarta stavar med röda stenar.
Bling bling är jag inget för. I naveln kan det sitta något uppiffat - svart sten, öga eller dylikt. Ring i näsan och enkelt i ögonbrynet.
_No way! Yes way!
Jag har helt snöat in på guld, och jag har alltid vart förtjust i vita stenar.. Så guld smycken med vita stenar i föredrar jag =)
Blingbling i naveln, slätt i öronen :>