Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: tatueringar
Läst 5333 ggr
Iza99
0

Hur mkt kostar en tatuering?

Hur mkt kostar en tatuering för en hel arm?
Och vilka orter kan man göra tatueringar?

Aviendha
0

Det beror på hos vilken tatuerare du gör den, beror på vilka färger du använder, och hur komplicerat/stort motivet är. Det är alltså inte något vi kan ge dig ett pris på, utan du måste prata med en tatuerare om det.

Tatuerare finns det rätt många av, kolla bland våra länkar så finner du en del förslag på tatuerare i landet, och hittar du ingen i närheten där så kanske du kan finna dem på hitta.se eller eniro.se.

[jenkass]
1

kan även tillägga att ofta utgår priset utifrån hur lång tid tatueringen tar att göra då en del studios har timavgift. så enklast är helt enkelt att gå till en tatueringsstudio och få prisuppgift.

elyse
0

Min sambo skulle vilja ha en bläckfisk över hela armen och den prisuppskattning han fick var 12-15,000.

murderdolls
1

Det kan variera väldigt mkt, och det hänger mkt på:

• vem du går till,

• hur stora armar du har (längd och tjocklek)

• hur lång tid det tar

• hur detaljerad tatueringen skall vara (små detaljer)

• hur mycket ifyllnad det skall vara i tatueringen (färger och skuggningar)

Jag har ganska så smala och långa armar och när jag frågade om en ungefärlig prisuppgift på min högra arm så uppskattades det till 9 000kr, och då bör påpekas att han sa att min pojkväns arm troligen skulle gå upp mot 12 000kr.

Liss
0

Jag håller med föregående talare. Beror på så mycket.
Jag har också smala armar och min arm skulle kosta runt 8.000:- i black and grey. Men så vet man inte exakt förän dem vet hur lång tid det kommer ta, hur mycket färg som kommer gå åt, hur mycket annat material och vad som ska göras exakt på armen. Så de får du ta med taturaren.

Angående vart de finns, så har vi många länkar till olika studios. (uppe till vänster på sidan)
Annars är de bara att söka sig fram.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆